Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota-Ευρώπη: Έναρξη “αυτόνομων” δοκιμών σε δημόσιο δρόμο

Ελλάδα 11:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota-Ευρώπη: Έναρξη “αυτόνομων” δοκιμών σε δημόσιο δρόμο

ΝΕΑ

Toyota-Ευρώπη: Έναρξη “αυτόνομων” δοκιμών σε δημόσιο δρόμο

ΝΕΑ

Την έναρξη δοκιμών αυτόνομης οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες επί ευρωπαϊκού εδάφους ανακοίνωσε η Toyota. Στόχος της ιαπωνικής εταιρίας είναι να κατανοήσει καλύτερα τον αντίκτυπο που έχει η ανθρώπινη συμπεριφορά στα αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης.

Advertisement
Advertisement

 

Οι δοκιμές της Toyota σε πραγματικές συνθήκες για τα συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης που διαθέτει έρχονται ύστερα και από την ολοκλήρωση των δοκιμών της ιαπωνικής εταιρία σε κλειστό και ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως είναι εκείνο της πίστας.

Advertisement
Advertisement

Μάλιστα η ιαπωνική εταιρία επιλέγει το αστικό περιβάλλον για τις δοκιμές των συστημάτων της, με τις Βρυξέλλες, την πρωτεύουσα του Βελγίου, να αποτελεί και την πόλη που θα φιλοξενήσει την ομάδα των Ιαπώνων. Η Toyota θα χρησιμοποιήσει το εικονιζόμενο Lexus LS που βλέπετε, το οποίο και θα εκτελεί μια συγκεκριμένη διαδρομή ξανά και ξανά, για τους επόμενους 13 μήνες. Οι δοκιμές αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες σε ευρωπαϊκό έδαφος έρχονται τρίτες στη σειρά, καθώς η Toyota έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία ανάλογες δοκιμές τόσο στην Ιαπωνία όσο και στις Η.Π.Α.

Όπως και σε εκείνες τις δοκιμές έτσι και στο Βέλγιο οι Ιάπωνες θέλουν να μελετήσουν την ίδια την ανθρώπινη συμπεριφορά και την επίδραση της στην λειτουργία των αυτοματοποιημένων συστημάτων, ειδικά στο αστικό περιβάλλον. Η αναγνώριση μοτίβων συμπεριφοράς και το σωστό “καλιμπράρισμα” των συστημάτων είναι λογικά αυτό που επιδιώκουν οι Ιάπωνες με αυτές τις δοκιμές, με την πρωτεύουσα της Ευρώπης να “παρέχει” ιδανικές συνθήκες με τις 184 διαφορετικές εθνικότητες που ζουν σε αυτή!

Advertisement

Το συγκεκριμένο Lexus είναι ένα καθόλα συμβατικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας στο οποίο έχουν βέβαια προστεθεί στην οροφή του οι αισθητήρες όλων των υπό εξέταση συστημάτων (LIDAR, radar, κάμερες κ.α.). Εντός του LS θα βρίσκεται ένας Οδηγός Ασφάλειας, όπως τον αποκαλεί η Toyota, ο οποίος μπορεί να παρακάμψει όλα τα αυτοματοποιημένα συστήματα του αυτοκινήτου. Μαζί του στην καμπίνα θα βρίσκεται και ένας ακόμη δοκιμαστής-διαχειριστής, ο οποίος θα επιβλέπει συνολικά την λειτουργία των συστημάτων της Toyota.

Advertisement

Το αυτοματοποιημένο όχημα των Ιαπώνων θα μοιράζει παράλληλα τα δεδομένα που θα συλλέγει από αυτές τις δοκιμές και με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “L3Pilot project”, που χρηματοδοτείται από την Κομισιόν, στο οποίο συμμετέχει η Toyota μαζί με ακόμη 34 συνεργάτες. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων και εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, ινστιτούτα έρευνας αλλά και Αρχές.