To Volvo XC90 στο Shazam (vid)
ΝΕΑTo Volvo XC90 στο Shazam (vid)
ΝΕΑΤο νέο Volvo XC90 φέρει στο βασικό του εξοπλισμό όχι μόνο ότι πιο προηγμένο έχουν παρουσιάσει οι παραδοσιακά κορυφαίοι στον τομέα της ασφάλειας Σουηδοί αλλά οι καινοτομίες δεν σταματούν εκεί.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)
WHAT CAR
Εκτός από τις τεχνολογίες με γνώμονα την ασφάλεια όπως το σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και τη δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, για τα οποία το μεγάλο SUV αποτελεί πρώτο πεδίο εφαρμογής, η Volvo προχωράει ένα βήμα πιο πέρα.
Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται διαφημιστικά η ολοκαίνουργια εφαρμογή του Shazam για εικόνα! Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ενέργεια προσέγγισης του κοινού και διανομής multimedia υλικού, που εμπνεύστηκε για τη Volvo Car Hellas η Mindshare Bold, συνεργάτης της σουηδικής μάρκας στο χώρο των Media.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτε smartphone, πρέπει να έχει εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει» ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το νέο Volvo XC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ. Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το εν λόγω μοντέλο, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το video του “Feeling Good”.
Πρόκειται για το τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo και το νέο XC90 ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της μάρκας, με τίτλο “New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του πολυτελούς SUV.
Πάρτε μία γεύση, στο video που ακολουθεί…