Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Suzuki S-Cross με το νέο 1.4 turbo SHVS 48V κινητήρα

Ελλάδα 11:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Suzuki S-Cross με το νέο 1.4 turbo SHVS 48V κινητήρα

ΝΕΑ

Το Suzuki S-Cross με το νέο 1.4 turbo SHVS 48V κινητήρα

ΝΕΑ

Η Suzuki αποκάλυψε τα πλήρη στοιχεία του νέου «ήπια» υβριδικού S-Cross 1.4 Boosterjet SHVS 48V, που προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους συγκριτικά με το προηγούμενο μοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Το νέο «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης του S-Cross συνδυάζει τον νέο 1.400άρη Boosterjet (K14D) κινητήρα βενζίνης με ένα 48V ηλεκτρικό σύστημα, που αποτελείται από έναν εναλλάκτη με λειτουργία ηλεκτρικού μοτέρ, μια 48V μπαταρία και έναν μετατροπέα τάσεως 48V-12V.

Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις (νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού, βελτιστοποιημένη σχέση συμπίεσης κ.α.), που τον βοηθούν να συνδυάσει την πολύ καλή απόδοση με την μειωμένη κατανάλωση.

Μαζί με το ηλεκτρικό σύστημα η Suzuki ανακοινώνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από 19% έως 21% συγκριτικά με τον προηγούμενο 1.400άρη Boosterjet κινητήρα βενζίνης χωρίς το «ήπια» υβριδικό σύστημα.

Advertisement
Advertisement

Με βάση πάντα το εργοστάσιο, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόνο 4.6 lt./100 km για τη δικίνητη έκδοση και 4.9 lt./100 km για την 4κίνητη. Οι εκπομπές ρύπων –κατά WLTP– είναι 127 gr/km και 139 gr/km αντίστοιχα.

Στα χαρακτηριστικά του, το νέο Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής ανάμεσα στις 2.000 και 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Advertisement

Όπως προείπαμε, εκτός της δικίνητης έκδοσης, το αυτοκίνητο μπορεί να παραγγελθεί και με το σύστημα αυτόματης, κατ’ επιλογής τετρακίνησης Allgrip της Suzuki.