Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οριστικό: Επεσε και το τελευταίο “κάστρο”, αυτό της Ferrari…

Ελλάδα 22:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οριστικό: Επεσε και το τελευταίο “κάστρο”, αυτό της Ferrari…

ΝΕΑ

Οριστικό: Επεσε και το τελευταίο “κάστρο”, αυτό της Ferrari…

ΝΕΑ

Η Scuderia μπαίνει επίσημα στον κόσμο των… SUV το 2021 και φέρνει ένα hypercar το 2022. Η ανακοίνωση έγινε από τους Ιταλούς σε Αγγλικό site με την υπόσχεση πως το νέο Sport Utility Vehicle δεν θα… προδώσει την παράδοση.

Advertisement
Advertisement

 

Το 2019 ήταν μια εξαιρετικά πολυάσχολη χρονιά για τη Ferrari, δεδομένου ότι οι ιθύνοντες της Ιταλικής εταιρίας παρουσίασαν πέντε νέα αυτοκίνητα. Το επόμενο έτος δεν θα είναι τόσο γεμάτο από πρεμιέρες μοντέλων, αλλά θα είναι χρονιά προσαρμογής στα νέα δεδομένα και τις προδιαγραφές, των μοντέλων της νέας δεκαετίας. Τα νέα θα έρθουν το 2021, όπου η Ferrari θα βάλει «νερό στο κρασί της» και ένα SUV στην γκάμα της: Το Purosangue. Το μοντέλο υψηλών προδιαγραφών θα παρουσιαστεί και θα διατεθεί στο εμπόριο ως FUV (κατά το «Ferrari Utility Vehicle».)

Advertisement
Advertisement

Ο chief technology officer της Ferrari, Michael Lieters, αποκάλυψε σε συνέντευξη του σε Βρετανική ιστοσελίδα, ότι το Purosangue, θα βασιστεί στην νέα πλατφόρμα, που έκανε ντεμπούτο με την Roma. Το grand tourer θα μοιράζεται επίσης μερικά από τα στοιχεία εμφάνισης με το SUV αλλά και μηχανικά και εμείς οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι οι Ιταλοί θα παρουσιάσουν ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης για το FUV. Η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί για να φιλοξενήσει μια ποικιλία κινητήρων V6, V8 ακόμη και V12.

Ο κωδικός για την Purosangue είναι «175» και στις κορυφαίες εκδόσεις του θα έχει τον κινητήρα των 6.500 κ.εκ. χωρίς Turbo, πιθανόν χωρίς να καταφύγει σε ηλεκτροκίνηση. Όπως εξηγεί ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, Enrico Galliera, οι μηχανικοί της Ferrari δεν ενδιαφέρονται για την ιδέα του συνδυασμού του μεγάλου V12 με μπαταρίες, αφού αυτό μεταφράζετε σε αύξηση του βάρους. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση λειτουργεί καλύτερα με πιο συμπαγείς κινητήρες.

Σε σχέση με τον διάδοχο της LaFerrari, ο Galliera επιβεβαίωσε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες για ένα νέο hypercar προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μετά το 2022. Δεν θα έχει απαραίτητα περισσότερη ισχύ από την SF90 Stradale plug-in hybrid, καθώς η Ferrari θέλει να επικεντρωθεί στην μείωση του βάρους και την καλύτερη αεροδυναμική. Ενώ η ηλεκτροκίνηση είναι η λέξη-κλειδί για την επόμενη δεκαετία, η Ferrari ισχυρίζεται ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα διατηρηθούν ως το 2025, ώστε η τεχνολογία των μπαταριών να καλύψει τις προσδοκίες της εταιρείας.