Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Νοέμβριο το νέο Audi e-tron GT

Ελλάδα 2:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Νοέμβριο το νέο Audi e-tron GT

ΝΕΑ

Το Νοέμβριο το νέο Audi e-tron GT

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό GT της Audi, είναι προγραμματισμένο να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles, στο τέλος Νοεμβρίου του 2020.

Advertisement
Advertisement

Έχει ανακοινωθεί καιρό και το κοινό –και όχι μόνο- το περιμένει. Τα αποκαλυπτήρια του νέου ηλεκτρικού GT της Audi, είναι προγραμματισμένα να γίνουν με κάθε επισημότητα, στα τέλη Νοέμβρη του 2020, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles. Το μοντέλο που είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο το 2018, είναι πλέον στο τελικό στάδιο προετοιμασίας για την έκδοση παραγωγής του και μπαίνει στην «ηλεκτρική επανάσταση» της Audi, βάσει της οποίας η Γερμανική εταιρεία θα έχει στη γκάμα της 12 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025.

Advertisement
Advertisement

Το τετράθυρο sport αυτοκίνητο που θα είναι ένα «αδερφό» μοντέλο της Porsche Taycan, είναι το τρίτο αυτοκίνητο του είδους μετά τα E-Tron και E-Tron Sportback. Η αυτονομία του (κατά WLTP) αναμένεται να είναι στα 400 χιλιόμετρα, με το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο να είναι ο «συμπιεσμένος» χρόνος φόρτισης. Βάσει των πρώτων πληροφοριών, το μοντέλο της Audi θα μπορεί να φτάσει στο 80% της φόρτισής του, μέσα σε 20 λεπτά της ώρας. Σήμερα, η αντίστοιχη δυνατότητα για φόρτιση είναι σε παραπάνω από το διπλάσιο χρόνο.

Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ της Audi (ένα εμπρός και ένα πίσω), εμφανίζουν συνδυαστική απόδοση 582 ίππων. Με την ισχύ αυτή, τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση, είναι υπόθεση 3,5 δευτερολέπτων, ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα είναι 240 χλμ./ώρα. Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro με το εξελιγμένο torque vectoring σύστημα να εξασφαλίζει την ιδανική κατανομή της ροπής ανά τροχό.

Advertisement

Η συστοιχία των μπαταριών είναι 96kWh και καταλαμβάνει όλο το χώρο της πλατφόρμας ανάμεσα στους δύο άξονες. Αυτό έχει παίξει το ρόλο του προκειμένου να έχει το κέντρο βάρους χαμηλά και άμεσα συγκρίσιμο με αυτό του R8. Η μέγιστη ευελιξία στο δρόμο, εξασφαλίζεται και μέσω της τετραδιεύθυνσης με την οποία είναι εφοδιασμένο το μοντέλο. Αλουμίνιο και χάλυβας, μαζί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, είναι τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό, η Audi κάνει λόγο για vegan υλικά, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά του δέρματος για τις επενδύσεις καθισμάτων, ταμπλό και θυρών. Από εκεί και πέρα, υπάρχει και μια σειρά από ανακυκλώσιμα υλικά που συναντώνται στην καμπίνα, δίνοντας ένα ακόμα στοιχείο φιλικότητας προς το περιβάλλον.

Advertisement