Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο VW T7 “συνελήφθη” σε δοκιμές

Ελλάδα 12:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο VW T7 “συνελήφθη” σε δοκιμές

ΝΕΑ

Το νέο VW T7 “συνελήφθη” σε δοκιμές

ΝΕΑ

Οι φωτογράφοι εντόπισαν μια plug-in υβριδική έκδοση του επερχόμενου Volkswagen Transporter T7 να υποβάλλεται σε δοκιμές στο Nurburgring. Αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο και θα ανταγωνιστεί τα Ford Transit, Mercedes Sprinter και Opel Vivaro.

Advertisement
Advertisement

Το βασικό σημείο σε αυτή την plug-in υβριδική έκδοση του Transporter επόμενης γενιάς της Volkswagen είναι η επιπλέον θύρα πλήρωσης στο μπροστινό δεξί τμήμα του van, που αποκαλύπτει μια πρίζα φόρτισης. Το νέο van θα κάνει τη μετάβαση στην πλατφόρμα MQB της εταιρίας. Όλα τα τρέχοντα μοντέλα PHEV της εταιρείας βασίζονται σε αυτή και η Volkswagen είναι απίθανο να εξελίξει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο για να φιλοξενήσει την τεχνολογία στο T7, λόγω του υψηλού κόστους.

Ως εκ τούτου, το νέο plug-in υβριδικό Transporter θα διαθέτει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το τελευταίο Golf PHEV. Αυτός ο κινητήρας περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα για μέγιστη συνδυασμένη απόδοση 250 ίππους και 400Nm ροπής. Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων του Transporter θα αποτελείται από τα γνωστά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου του Volkswagen Group, οι οποίοι χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα όπως τα Tiguan και Ateca. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.

Το στυλ του νέου Transporter αποτελεί εξέλιξη του τρέχοντος μοντέλου, αλλά με πινελιές από την τελευταία γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας. Θα διαθέτει ελαφρώς πιο στρογγυλεμένες γωνίες και μεγάλα κρύσταλλα περιμετρικά, ενώ το μπροστινό άκρο μιμείται επίσης αυτό του νέου Golf, υιοθετώντας μια παρόμοια μάσκα αλλά και το σχήμα του προφυλακτήρα και των προβολέων LED. Τέλος, τα φτερά εκτείνονται μέχρι εμπρός.

Advertisement
Advertisement

Η Volkswagen έχει επίσης επεκτείνει το ταμπλό και το παρμπρίζ του Transporter πάνω από τον μπροστινό άξονα ενώ παράλληλα άμβλυνε κάπως τις κολόνες Α. Η γερμανική εταιρεία έχει προσθέσει ένα νέο παράθυρο πάνω από το μπροστινό πάνελ σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ορατότητα και να επιτρέψει περισσότερο φως στην καμπίνα.
Στο εσωτερικό, αναμένουμε ότι το Transporter T7 θα διαθέτει παρόμοια γκάμα τεχνολογικών αναβαθμίσεων με το νέο Golf, ενώ η κορυφαία έκδοση θα υιοθετεί ψηφιακά όργανα και νέο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 10 ιντσών – μαζί βέβαια με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Το Transporter T6.1 της προηγούμενης γενιάς ήταν επίσης διαθέσιμο με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ABT. Το σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και μια μπαταρία 37,3kWh, προσφέροντας αυτονομία 133 χιλιομέτρων. Ως εκ τούτου, μια ηλεκτρική έκδοση του νέου T7 αναμένεται να δώσει το παρών.