Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το νέο sport αυτοκίνητο της Maserati θα ονομαστεί MC20 (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Maserati ανακοίνωσε ότι το επερχόμενο σπορ αυτοκίνητο της θα αποκαλείται MC20. Ένας φόρος τιμής στο πάλαι ποτέ MC20, τον αγωνιστικό πρόγονο της εταιρείας με το ένδοξο παρελθόν.

 

Αυτό είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο προκειμένου να κάνει κάτι τέτοιο, καθώς θα σηματοδοτήσει με εμβληματικό τρόπο την επιστροφή της μάρκας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Maserati διατηρεί κρυφές τις πικάντικες τεχνικές λεπτομέρειες κάτω από το αμάξωμα, το μόνο που δήλωσε πρόσφατα είναι πως η MC20 αποτελεί ένα «super sport αυτοκίνητο, μια φυσική εξέλιξη της εξαιρετικά επιτυχημένης MC12», η οποία σηματοδότησε την επιστροφή της φίρμας στους αγώνες, πίσω στο 2004. Η MC12 κέρδισε 22 αγώνες και 14 πρωταθλήματα κατά τη διάρκεια της καριέρας της και προφανώς δικαίως οι ιθύνοντες της εταιρίας ελπίζουν πως η νέα MC20 θα μπορέσει να επαναλάβει αυτή την επιτυχία. Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί τον Μάιο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Viale Ciro Menotti της εταιρείας. Η υπόσχεση για πέρασμα στη νέα εποχή της Maserati πάντως, επιβεβαιώθηκε μέσω των πλάνων της για μια νέα ηλεκτρική έκδοση στη γκάμα.

Λίγα σημαντικά είναι γνωστά για το αυτοκίνητο σε αυτό το σημείο, ωστόσο, η εταιρεία εάν ανατρέξετε στο παρελθόν διέρρευσε κάποιες φωτογραφίες teaser, στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα μια τροποποιημένη Alfa Romeo 4C. Τότε, η Maserati ισχυρίστηκε ότι το όχημα ήταν ένα συνηθισμένο “μουλάρι” που πραγματοποίησε δοκιμές ενός ολοκαίνουριου κινητήρα που “εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε” εντός της εταιρίας. Επίσημα επιβεβαιώθηκε επίσης πως το σύστημα κίνησης θα δημιουργήσει παράλληλα μια νέα οικογένεια κινητήρων όπου θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά στα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας. Τώρα, ενώ το μυστήριο με την χρησιμοποίηση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα V8 παραμένει, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε θέσει να ανακοινώσει πως θα υπάρχει ηλεκτρική έκδοση που θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες παρακαλώ, σύστημα τετρακίνησης αλλά και τεχνολογία μπαταριών 800V, όπως ακριβώς δηλαδή ισχύει και στην ανταγωνιστική Porsche Taycan. Η Maserati τόνισε επίσης πως η EV έκδοση θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία, ταχείς χρόνους επαναφόρτισης και κυρίως, πάνω από 50% περισσότερη ισχύ σε σχέση με την “συμβατική” έκδοση με θερμικό κινητήρα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr