Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το μοντέλο-μυστήριο της Bentley στη Γενεύη (+vid)

Ελλάδα 22:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το μοντέλο-μυστήριο της Bentley στη Γενεύη (+vid)

ΝΕΑ

Το μοντέλο-μυστήριο της Bentley στη Γενεύη (+vid)

ΝΕΑ

Η Bentley έχει teasάρει ένα μυστηριώδες μοντέλο για μια μέχρι πρότινος άγνωστη αγωνιστική της επέτειο, μία ένδειξη ως φόρο τιμής προς την κληρονομιά της φίρμας και έμπνευση το No.9 4.5-liter ‘Blower’ από το 24ωρο του Le Mans το 1930. Ελάτε μαζί να κάνουμε το ταξίδι πίσω στο χρόνο…

Advertisement
Advertisement

Για τον συγκεκριμένο εορτασμό η Bentley θα παρουσιάσει μέσα στο 2019 μια ειδική έκδοση στη γκάμα της. Αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 5 Μαρτίου, και προφανώς θα είναι εμπνευσμένο από μία από τις εικονικές αγωνιστικές προτάσεις της – αλλά προς το παρόν ας συγκρατηθούν οι απανταχού ενθουσιώδεις. Η Bentley Motors Limited, που γιγαντώθηκε από την εξελιγμένη τεχνολογία, ιδρύθηκε στις 10 Ιουλίου του 1919. Με απλό στόχο – να κατασκευάσει ένα «γρήγορο καλό αυτοκίνητο, κοινώς το καλύτερο στην κατηγορία του» – η βρετανική μάρκα χρησιμοποίησε αυτή την κατευθυντήρια αρχή για να κυριαρχήσει προπολεμικά στα αγωνιστικά αυτοκίνητα αλλά κατόπιν να παράγει πολυτελή οχήματα για την κοινωνική ελίτ.

Η Bentley παρέμεινε σταθερή στη μυστικοπάθεια της, αποκαλύπτοντας μόνο μια μικρή ματιά στη μαύρη μάσκα του νέου αυτοκινήτου, που φιλοξενεί στο κέντρο της τον αριθμό εννέα. Πιστεύουμε ότι πρόκειται για άμεση αναφορά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Bentley ‘Team Blower’ αρ. 9 που αγωνίστηκε το 1930 στο 24 Hours of Le Mans. Το “Blower no.9″, σύμφωνα με τους ενθουσιώδεις, αποτελεί την πιο διάσημη Bentley στον κόσμο, αλλά και την αγαπημένη του θρυλικού οδηγού αγώνων Sir Henry ‘Tim’ Birkin. Προφανώς, από τα τέσσερα αυτοκίνητα, το 9 ήταν το αγαπημένο του. Φορούσε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 4,4 λίτρων και οδηγήθηκε με μαεστρία από τους Sir Henry Birkin και Jean Chassagne. Μαζί ολοκλήρωσαν 138 γύρους προτού αποσυρθούν από τις πίστες. Το No.9 πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στο La Sarthe εκείνο το έτος. Έξι λεπτά και 38 sec. Και το έκανε με δραματικό τρόπο που άλλαξε τα βιβλία της ιστορίας. Ο αγώνας εναντίον της Mercedes-Benz SSK του Rudolf Caracciola ήταν ανελέητος μέσα κι έξω από το ταρτάν.

Μεταξύ άλλων που συνέβησαν τότε, ο Birkin έτρεξε με ταχύτητες άνω των 200 km/h. Αυτό έγινε όταν ένα από τα πίσω ελαστικά του πέταξε το πέλμα του. Αντί λοιπόν να χάσει χρόνο, ο Birkin έγραψε ένα χρόνο ρεκόρ που παρέμεινε σε ολόκληρο τον αγώνα. Το ελαστικό τελικά εξερράγη και ο Birkin αναγκάστηκε να αποσυρθεί, αν και ήδη η Bentley είχε γράψει ιστορία. Αυτό το γεγονός θα γιορτάσει με την έλευση της νέας ειδικής έκδοσης σε δυο μήνες στη Γενεύη.

Advertisement
Advertisement