Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Το υδρογόνο κατακτά και την έρημο

  • newsautoteam

Η αμερικάνικη εταιρία Scuderia Cameron Glickenhaus έχει έτοιμο ένα υδρογονοκίνητο αγωνιστικό για off road αγώνες αντοχής στην έρημο.

Μπορεί να είναι ακόμα νωρίς για την εκτεταμένη εφαρμογή του στα αυτοκίνητα ευρείας χρήσης, όμως η χρήση του υδρογόνου αποκτά συνεχώς καινούργιους φίλους, ακόμα και σε τομείς που δύσκολα θα περίμενες να το συναντήσεις.

Πέρσι, η αμερικάνικη εταιρία Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε ένα concept με καύσιμο το υδρογόνο και σχεδιασμένο για να τρέξει στον off road αγώνα αντοχής Baja 1000.

Πλέον η SCG επιστρέφει με μία βελτιωμένη εκδοχή εκείνου του πρωτότυπου με την ονομασία Hydrogen Boot το οποίο μάλιστα σκοπεύει κάποια στιγμή στο μέλλον να βγάλει και σε έκδοση για νόμιμη κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο.

Το σχέδιο βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο της εταιρίας το οποίο είχε κερδίσει τον ίδιο αγώνα το 2019 και με την ονομασία SCG Boot και συμβατικό κινητήρα κοστίζει 287.500 δολάρια στην Αμερική. Η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται στο πίσω μέρος όπου έχει τοποθετηθεί μία μεγάλη δεξαμενή για την αποθήκευση του υδρογόνου, η οποία προστατεύεται από έναν ενισχυμένο μεταλλικό κλωβό.

Ο εξοπλισμός για την υδρογονοκίνηση βρίσκεται στο πίσω μέρος της καμπίνας, η οποία έχει πλέον δύο θέσεις για οδηγό και συνοδηγό. Υπάρχουν πολλές αλλαγές στην διάταξη των εξαρτημάτων, όπως οι θέσεις για τις ρεζέρβες ή μία LED μπάρα στην οροφή, εισαγωγή αέρα στην οροφή και πολλούς ανεμιστήρες σε διάφορα σημεία για την καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών.

Η εταιρία πιστεύει ότι το υδρογόνο αποτελεί την οριστική λύση για τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα με την αυτονομία τους. Και στόχο έχει να τρέξει στον φημισμένο αγώνα αντοχής το Νοέμβριο, σχεδιάζοντας επίσης να δημιουργήσει τον δικό της σταθμό ανεφοδιασμού σε υδρογόνο στην μέση της ερήμου.

Επόμενο στάδιο είναι να παρουσιάσει ένα υδρογονοκίνητο Pick-up για χρήση σε καθημερινή βάση και με κανονική άδεια κυκλοφορίας, αν και εκεί θα χρειαστεί να γίνουν ακόμα πολλά στις υποδομές για την τροφοδοσία του υδρογόνου για ευρεία χρήση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Toyota GR Yaris τώρα «καίει» και υδρογόνο
Ελληνική συμμαχία μαμούθ για ηλεκτρικά-υδρογόνο – Ποιες εταιρείες συμμετέχουν;
Formula Ε: Με κυψέλες υδρογόνου για τα μονοθέσια Gen4

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto