Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το επόμενο hypercar της Ferrari αποκαλύπτει κάτι ασυνήθιστο (+vid)

Ελλάδα 18:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το επόμενο hypercar της Ferrari αποκαλύπτει κάτι ασυνήθιστο (+vid)

ΝΕΑ

Το επόμενο hypercar της Ferrari αποκαλύπτει κάτι ασυνήθιστο (+vid)

ΝΕΑ

Η Ferrari SF90 Stradale είναι μόνο η αρχή του ηλεκτρικού μέλλοντος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενώ ένα ηλεκτρικό supercar απέχει λίγα χρόνια από το να γίνει πράξη, η Ferrari έχει καταστήσει σαφές ότι σκοπεύει να συνεχίσει με plug-in υβριδικούς κινητήρες.

Advertisement
Advertisement

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει επιτέλους σε επίπεδο που πληροί τις βασικές απαιτήσεις της Ferrari. Καθώς περιμένουμε την SF90 Stradale, η φίρμα δεν χάνει χρόνο να προσφέρει την επόμενη υβριδική πρόταση. Μόνο που αυτή δεν θα έχει κινητήρα V8 όπως η SF90 Stradale.

Το κατασκοπευτικό υλικό που αλιεύθηκε στους δρόμους του Maranello, αποκαλύπτει όχι μόνο το επόμενο υβριδικό εγχείρημα της Ferrari, αλλά και έναν σχεδόν αθόρυβο κινητήρα V6. Σε σύγκριση με άλλα μοντέλα της, το αυτοκίνητο που συνελήφθη να δοκιμάζεται είναι εξαιρετικά αθόρυβο. Ποιος είναι ο λόγος; Το υπερσύγχρονο σύστημα κίνησης.

Προηγούμενες αναφορές έδειξαν πως η Ferrari πιθανότατα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο σύνολο twin-turbo V6, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην Alfa Romeo Giulia QV με ισχύ 610 ίππους – και αυτό χωρίς καμία “ηλεκτρική” αρωγή. Με τη βοήθεια της τελευταίας η ισχύς θα σκαρφαλώσει στους 723 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Η SF90 Stradale παράγει 989 ίππους, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό το νέο υβριδικό σύνολο V6 θα τοποθετηθεί κάτω από τον μεγάλο αδελφό V8 στη γκάμα. Ο νέος κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη αρκετά πιο ήσυχος και πολιτισμένος συγκριτικά με τους πάλαι ποτέ V8 και V12. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτό εδώ είναι ένα πρωτότυπο και όχι το τελικό αυτοκίνητο επιδόσεων που θα οδηγηθεί στην παραγωγή. Μπορεί επίσης να μην είναι προς το παρόν εξοπλισμένο με το ιδανικό σύστημα εξάτμισης, οπότε δεν είμαστε σε θέση να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα αυτή τη στιγμή. Αυτό που θεωρείται δεδομένο είναι το γεγονός πως αυτό το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο αποτελεί τον διάδοχο της F8 Tributo, η οποία έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι.

Ένας λόγος για τον οποίο η Ferrari θα μπορούσε να βιαστεί να παρουσιάσει τον διάδοχό της αφορά τους νέους και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές CO2. Ένας υβριδικός V6 κινητήρας θα βοηθούσε τη Ferrari να παραμείνει εντός αυτών των νομικών περιορισμών.

Advertisement