To colpo grosso της Citroen με την τιμή του ηλεκτρικού e-C3
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240201125311_Citroen-e-C3-550x330.jpg)
To colpo grosso της Citroen με την τιμή του ηλεκτρικού e-C3
ΝΕΑΑν οι Ευρωπαίοι θέλουν να απαντήσουν στην απειλή των Κινέζων θα πρέπει να πάρουν το παράδειγμα της Citroen.
Η Citroen πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παρουσιάζοντας το e-C3, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα κάτω των 25.000 ευρώ που κατασκευάστηκε και πωλήθηκε στην Ευρώπη.
WHAT CAR
Η εταιρεία κατάφερε να μειώσει το κόστος παραγωγής μέσω διαφόρων στρατηγικών αποφάσεων, όπως η χρήση μιας χαμηλού κόστους μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) και η απλοποίηση των εκδόσεων εξοπλισμού του οχήματος.
Το κόστος παραγωγής του e-C3 μειώθηκε κατά περίπου 15-20% σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο C3, χάρη στη μπαταρία LFP, η οποία είναι 20% φθηνότερη από την εναλλακτική λύση νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC).
Αυτή η μπαταρία αντιπροσωπεύει το 40% του συνολικού κόστους του οχήματος, καθιστώντας την εξοικονόμηση σημαντική.
Το e-C3 διαθέτει μπαταρία 44 kWh, που προσφέρει αυτονομία 320 χιλιομέτρων, και μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε περίπου 25 λεπτά.
Η Citroen μείωσε περαιτέρω το κόστος με την απλοποίηση της γκάμας των μοντέλων. Το νέο C3 διατίθεται σε δύο μόνο επίπεδα εξοπλισμού, χωρίς προαιρετικά χαρακτηριστικά, εκτός από τις επιλογές εξωτερικού χρώματος.
Ο στάνταρ εξοπλισμός έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις βασικές ανάγκες των πελατών χωρίς περιττά πρόσθετα.
Το C3 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, η οποία αναπτύχθηκε αρχικά για οχήματα χαμηλού κόστους στην Ινδία, γεγονός που συμβάλλει επίσης στη μείωση του κόστους.
Ο σχεδιασμός του C3 περιλαμβάνει πρακτικά χαρακτηριστικά όπως μια οθόνη head-up display που προβάλλεται σε ένα μικρό πάνελ αντί για το παρμπρίζ και παραλείπει τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων για εξοικονόμηση κόστους.
Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στη Citroen να προσφέρει ένα όχημα με ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να συμβιβάζεται με τη βασική λειτουργικότητα.
Με την προσθήκη του e-C3, η Citroen στοχεύει να επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της, αναμένοντας ότι περίπου το 25% των πωλήσεών της θα είναι πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το επόμενο έτος.
Η εταιρεία θα παρουσιάσει και άλλα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του e-C3 Aircross και της επόμενης γενιάς C5 Aircross με πλήρως ηλεκτρική επιλογή.
Η επιτυχία της Citroen αντικατοπτρίζεται στις τιμές που πωλείται το ηλεκτρικό e-C3 στην Γαλλία, όπου ξεκινά από τις 23.300 ευρώ, και πέφτει στις 19.300 ευρώ μετά την επιδότηση της γαλλικής κυβέρνησης.
Σε κάθε περίπτωση, η Citroen δείχνει τον δρόμο και στους υπόλοιπους Ευρωπαίους για το πως μπορούν να φτιάξουν φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα χωρίς να φοβούνται την απειλή των Κινέζων.