Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το best seller της Volkswagen έρχεται και στα… σούπερ μάρκετ

Ελλάδα 3:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το best seller της Volkswagen έρχεται και στα… σούπερ μάρκετ

ΝΕΑ

Έχοντας ζοριστεί με τις πωλήσεις η VW επιστρατεύει τα μεγάλα «όπλα», φέρνοντας το πιο καλοπουλημένο προϊόν της στο ευρύ κοινό.

Advertisement
Advertisement

Το διάσημο λουκάνικο Currywurst της Volkswagen, ένα από τα πιο ιδιαίτερα και δημοφιλή προϊόντα του εργοστασίου του Βόλφσμπουργκ, ετοιμάζεται να περάσει από τις καντίνες των εργαζομένων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

To ιστορικό λουκάνικο, που πρωτοεμφανίστηκε το 1973 και διαθέτει δική της κωδική ονομασία (199 398 500 A), έχει γίνει συνώνυμο της καθημερινότητας για χιλιάδες εργαζομένους και λάτρεις της VW.

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να αντιμετωπίζει πτώση κερδών κατά 30,6%, ο όμιλος αναζητά νέες πηγές εσόδων.

Advertisement
Advertisement

Όπως υπαινίχθηκε ο διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού, Γκούναρ Κίλιαν, «ο επόμενος μας Currywurst-θρίαμβος είναι ήδη στα σκαριά».

Παράλληλα, ο επικεφαλής των εργοστασιακών καντινών, Μάρκους Γκράινερ, αποκάλυψε σε συνέντευξη πως η VW σχεδιάζει να προσφέρει το Currywurst -κομμένο και έτοιμο μέσα σε σάλτσα- στους καταναλωτές μέσω του λιανεμπορίου.

Πριν λίγες ημέρες κάποιοι Γερμανοί καταναλωτές διαπίστωσαν με έκπληξη ότι το προϊόν υπήρχε στα ράφια. Πιο συγκεκριμένα, καταναλωτές εντόπισαν πακέτα 350 γραμμαρίων της γνωστής λουκανικο-λιχουδιάς σε υποκατάστημα της Edeka στο Königslutter, με τιμή 3,99 ευρώ.

Advertisement

Παρότι πολλοί υπέθεσαν πως πρόκειται για την πολυαναμενόμενη πανεθνική διάθεση του VW Currywurst, ο όμιλος έσπευσε να διαψεύσει: πρόκειται για την έκδοση «Nimm’s Mit», η οποία είναι ήδη διαθέσιμη εντός του εργοστασιακού χώρου και όχι για το νέο προϊόν που είχε προαναγγελθεί για το λιανεμπόριο.

Το Currywurst της VW εξακολουθεί να απολαμβάνει τεράστιας δημοτικότητας: το 2024 πουλήθηκαν 8,5 εκατομμύρια τεμάχια, αριθμός αυξημένος κατά 200.000 σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ του 2023.

Advertisement

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά τις προσπάθειες για περιορισμό της κατανάλωσης κρέατος, η κοινωνική και πολιτική πίεση -ακόμη και από τον πρώην καγκελάριο Γκέρχαρντ Σρέντερ- οδήγησε στην άρση της απόφασης το 2023.

Το VW-Currywurst, πλέον, δεν είναι απλώς ένα εργοστασιακό σνακ, αλλά μια cult εμπορική ευκαιρία.