Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το αστέρι της Mercedes «λάμπει» στα social media

Ελλάδα 2:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το αστέρι της Mercedes «λάμπει» στα social media

ΝΕΑ

Το αστέρι της Mercedes «λάμπει» στα social media

ΝΕΑ

Μέσα όπως το facebook και το twitter δεν φέρνουν πιο κοντά μόνο απομακρυσμένους φίλους, αλλά και τις εταιρείες με το κοινό. Κάθε μάρκα οφείλει να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν δεν θέλει να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Το έχουν αντιληφθεί σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό της Mercedes.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η γερμανική μάρκα με έδρα τη Στουτγάρδη αναδείχθηκε πρώτη ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους (από Απρίλιο έως Ιούνιο 2014) όσον αφορά τους ενεργούς φίλους της στο facebook. Όσους δηλαδή έκαναν like, comment ή share το συγκεκριμένο διάστημα. Σύμφωνα με τη Social Bakers που διεξάγει έρευνες αγοράς στα social media, η Mercedes ξεπέρασε τα 12 εκατ. interactions, τη στιγμή που η δεύτερη BMW κατέγραψε 5,5 εκατ. Ακολούθησαν η Ferrari με 3,77 εκατ., η Porsche με 2,5 και η Audi με 1,26 εκατ.

Ανάμεσα μάλιστα σε όλες τις εταιρείες παγκοσμίως που έχουν σελίδα στο facebook, η Mercedes ήταν δεύτερη πίσω από το αμερικάνικο δίκτυο Discovery, το οποίο κατέγραψε περισσότερα από 25,5 εκατ. interactions το συγκεκριμένο τρίμηνο. Η σελίδα της γερμανικής μάρκας ξεπέρασε μάλιστα τον Ιούλιο τα 15 εκατ. φίλους.

Advertisement
Advertisement

Το NewsAuto.gr δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην επαφή με όσους μοιράζονται το ίδιο… πάθος για το αυτοκίνητο και οι περισσότεροι από 75.000 φίλοι στο facebook το αποδεικνύουν. Σας ευχαριστούμε και συνεχίζουμε.