Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Τι περιμένουμε από το ανανεωμένο Peugeot 508;

  • newsautoteam

Η Peugeot θα υποβάλλει τη ναυαρχίδα της, το εκλεπτυσμένο 508, σε ένα φρεσκάρισμα ουσίας.

Ένα από τα πιο κομψά σεντάν της αγοράς και ένας από τους λίγους εναπομείναντες εκπροσώπους στο D-Segment συνιστά η δεύτερη η γενιά του Peugeot 508.

Δεδομένου ότι αριθμεί ήδη τρία χρόνια ζωής (από το 2018), η γαλλική εταιρεία φαίνεται πως ήδη ετοιμάζει ένα φρεσκάρισμα, με φόντο την τόνωση της εμφάνισης και την περαιτέρω διεύρυνση του τεχνολογικού υποβάθρου.

Το αναβαθμισμένο 508 αναμένεται να πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο στις αρχές του 2023, υιοθετώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Στο μπροστινό μέρος αναμένεται να εδρεύει η νέα κομψή μάσκα με σήμα κατατεθέν το νέο έμβλημα του brand, και ενσωματωμένους τους LED κεντρικούς προβολείς, οι οποίοι θα πλαισιώνονται από τα γνώριμα φώτα ημέρας σε στιλ… χαυλιόδοντα.

Στο πίσω μέρος, θα συνεχίσει να δεσπόζει το μοντέρνο μοτίβο (με τις τρεις νυχιές) για τα φωτιστικά σώματα, και εφόσον υπάρξουν διαφοροποιήσεις αυτές θα είναι σχεδόν ανεπαίσθητες.

Νέας σχεδίασης ζάντες και περισσότερες επιλογές χρωμάτων θα ικανοποιούν τους λάτρεις της εξατομίκευσης και θα προσθέτουν επιπλέον δόσεις στιλ στην καλλίγραμμη σιλουέτα του γαλλικού σεντάν.

Στο εσωτερικό δύσκολα θα γίνουν ριζικές αλλαγές, δεδομένου ότι ο διάκοσμος έχει ήδη έντονα ψηφιακό χαρακτήρα, παρουσία μιας ενσωματωμένης στο ταμπλό οθόνης αφής 10 ιντσών, κάτω από την οποία υπάρχουν οι γνώριμοι πλέον διακόπτες αεροπορικού τύπου.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (digital cockpit) ήδη φέρει αρκετές επιλογές παραμετροποίησης και κορυφαία γραφικά, την ίδια ώρα που οι επενδύσεις ικανοποιούν τόσο σε απτικό όσο και οπτικό επίπεδο.

Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να ενσωματώνεται το τελευταίας γενιάς i-Cockpit 3D της Peugeot που απαντάται και στο νέο 308 και κερδίζει τις εντυπώσεις με την τρισδιάστατη απεικόνιση των πληροφοριών. Διευρυμένη ενδεχομένως να είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας (ADAS), με έναν ακόμα πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Σε επίπεδο κινητήρων, και δεδομένης της επιθυμίας της να εξηλεκτρίσει την γκάμα της έως το 2025 – προτού γίνει αμιγώς ηλεκτρική, το 2030 – αναμένεται να δοθεί πρωταγωνιστικός ρόλος στο plug-in υβριδικό σύνολο (Hybrid 225) των 225 ίππων, αλλά και στην κορυφαία τετρακίνητη, επίσης PHEV, έκδοση των Peugeot Sport Engineered (PSE) των 360 PS.

Το «παρών» στην γκάμα θα δίνουν και κάποιες εκδόσεις με πυρήνα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης PureTech (βενζίνη) και ΒlueHDi (diesel) χωρίς να γνωρίζουμε αν θα πλαισιωθούν από ήπια υβριδική τεχνολογία για περαιτέρω μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης.

Διευκρίνιση: Στις φωτογραφίες απεικονίζεται το υπάρχον μοντέλο και όχι η ανανεωμένη έκδοση που περιμένουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ετοιμάζεται το ολοκαίνουριο Peugeot 408
To ήσυχο εσωτερικό του Peugeot e-208
10 λόγοι για να επιλέξετε το Peugeot e-208

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto