Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι να περιμένουμε από την Alfa Romeo “Giulia”;

Ελλάδα 3:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι να περιμένουμε από την Alfa Romeo “Giulia”;

ΝΕΑ

Τι να περιμένουμε από την Alfa Romeo “Giulia”;

ΝΕΑ

Υπομονή! Την Τετάρτη 24 Iουνίου θα παρουσιαστεί επιτέλους η Alfa Romeo της νέας εποχής. Κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται Giulia, βασίζεται σε πισωκίνητη/τετρακίνητη πλατφόρμα και θα κρύβει από κάτω μία μικρή Maserati.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Ποτέ δεν δημιουργήθηκε τέτοιος σάλος για ιταλικό αυτοκίνητο από την εποχή που παρουσιάστηκε το 500ράκι το 2007. Είναι βέβαια και το μεγάλο στοίχημα του Marchionne: μία Alfa Romeo αυθεντική, χωρίς συμβιβασμούς, με δικό της πλαίσιο, κινητήρες, τεχνολογία και φυσικά με κίνηση πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Θα είναι η πρώτη Alfa ευρείας παραγωγής (μη λογαριάζετε τις 8C και 4C) που δεν θα βασίζεται σε σασί Fiat μετά από 28 χρόνια! Αυτό από μόνο του είναι καλός οιωνός.

Η πλατφόρμα Giorgio, όπως είναι η εσωτερική της ονομασία, θα μπορούσαμε να πούμε ότι βασίζεται εν μέρει σ’ εκείνη της Ghibli/Quattroporte. Όμως είναι εντελώς νέα. Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων είναι σε διαμήκη διάταξη αλλά το μεταξόνιο είναι μικρότερο και το packaging, η βασική γεωμετρία δηλαδή, διαφορετικό.

Η πρόταση του Γερμανού γραφίστα, Thorsten Krisch, είναι αναμφίβολα η πιο ελκυστική έχουμε δει έως σήμερα για την Alfa Romeo Giulia.

Η πρόταση του Γερμανού γραφίστα, Thorsten Krisch, είναι αναμφίβολα η πιο ελκυστική έχουμε δει έως σήμερα για την Alfa Romeo Giulia.

Advertisement
Advertisement

Διόλου τυχαία, όλα τα πρωτότυπα δοκιμών βασίζονται σε Ghibli με κομμένο μεταξόνιο, γι’ αυτό και κάποια από τα rendering που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς θυμίζουν έντονα τη «μικρή» Maserati. Φυσικά, η “Giulia” μόνο με Ghibli δεν πρόκειται να μοιάζει. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα θυμίζει περισσότερο BMW σειράς 3 με σήματα Alfa Romeo. Αν ισχύει αυτό, δεν είναι τυχαίο. Το στοίχημα της Alfa Romeo είναι να εξελιχτεί σε νέμεσις της BMW και κατά δεύτερο λόγο της Audi, της Mercedes και της Lexus στην premium μεσαία κατηγορία.

Mπορεί ο σχεδιασμός της “Giulia” να έγινε στο κέντρο σχεδιασμού της FCA στο Τορίνο, η εξέλιξή της όμως έχει το άρωμα της Μόντενα. Πριν από μερικούς μήνες, ο Marchionne ζήτησε να μετατεθούν 350 τεχνικοί εξέλιξης στην παλιά έδρα της Maserati Corse, εκεί όπου εξελίσσονται και οι Maserati. «Να πάτε εκεί για να έχετε έμπνευση», φέρεται να είπε ο CEO της FCA σύμφωνα με έναν από τους μηχανολόγους που μετανάστευσε στη Μόντενα μόνο και μόνο για την Giulia.

Η νέα Alfa Romeo Giulia, όπως ο διεθνής Τύπος την έχει ονομάσει εδώ και καιρό (κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα λέγεται Milano) θα παρουσιαστεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου στο επανασχεδιασμένο μουσείο της εταιρίας στο Αρέζε. Η στατική παρουσίαση θα συνδυαστεί προφανώς με τα εγκαίνια του φουτουριστικού μουσείου, το οποίο φτιάχτηκε μέσα στο ιστορικό και εγκαταλελειμμένο από χρόνια εργοστάσιο της Alfa και βρίσκεται πολύ κοντά στην Expo του Μιλάνου. Η ημερομηνία δεν είναι τυχαία. 105 χρόνια πριν, στις 24 Ιουνίου 1910 ιδρύθηκε η Anonima Lombarda Fabbrica di Automobili στο Μιλάνο.

Advertisement

Η παρουσίαση γίνεται προφανώς τώρα ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευτεί η Alfa Romeo τη λάμψη της Expo 2015. Μάλιστα, η Giulia που θα δούμε μεθαύριο, η οποία λέγεται ότι είναι κόκκινου χρώματος, μετά την παρουσίαση θα εκτίθεται στη μεγαλειώδη έκθεση μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου. Το μοντέλο όμως δεν είναι ακόμη έτοιμο. Σύμφωνα με εσωτερικές πληροφορίες, το πρότζεκτ είναι στο 90% της ολοκλήρωσής του και γι’ αυτό το λανσάρισμα θα γίνει στις αρχές του 2016, αν όχι την άνοιξη του ίδιου χρόνου.

Από τεχνικής άποψης, η γραμμή παραγωγής του μοντέλου στο Κασίνο – το εργοστάσιο της Fiat όπου κατασκευάζεται και η Giulietta – πρωτολειτούργησε στα μέσα του Μαΐου. Σε αυτό το στάδιο, όπως συνηθίζεται, κατασκευάζονται τα λεγόμενα αυτοκίνητα VP. Τα αρχικά σημαίνουν Verifica Processo, δηλαδή επαλήθευση διαδικασίας, και αφορούν την κατασκευή των λεγόμενων αυτοκινήτων προ-παραγωγής. Αυτών δηλαδή που χρησιμοποιούνται για δοκιμές και παρουσιάσεις μέχρι το επίσημο λανσάρισμα.

H πάνω θολή φωτογραφία που κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορά την πραγματική Giulia, αλλά βασίζεται σε παλαιότερη ψηφιακή απεικόνιση.

H πάνω θολή φωτογραφία που κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αφορά την πραγματική Giulia, αλλά βασίζεται σε παλαιότερη ψηφιακή απεικόνιση.

Advertisement

Η νέα “Giulia” θα εφοδιάζεται με εντελώς νέους κινητήρες βενζίνης και diesel με 4 και 6 κυλίνδρους, όλοι με turbo αναπνοή. Δεν ξέρουμε ακριβώς από τι κυβικά θα ξεκινά η γκάμα (1400 ή 1600;), όμως γνωρίζουμε ήδη ότι για τις κορυφαίες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθεί ένας νέος, τρίλιτρος, V6 turbo που μπορεί να βασίζεται στην αρχιτεκτονική του αντίστοιχου Maserati, όμως θα έχει δικά του χαρακτηριστικά.

Φυσικά, ο κινητήρας δεν θα συναρμολογείται στο Μαρανέλο αλλά σίγουρα θα μας πουν ότι τον εξέλιξαν σε συνεργασία με τη Ferrari, κάτι που πάντα προσδίδει αίγλη. Έχει ακουστεί ότι η κορυφαία Giulia, που πιθανώς θα λέγεται GTA (ή Quadrifoglio Verde;), αναμένεται να έχει ισχύ πάνω από 500 άλογα. Αυτή θα είναι η Ιταλίδα αντίπαλος των BMW M3, Mercedes-AMG C63 και Audi RS4.

Περισσότερα θα μάθουμε την Τετάρτη το απόγευμα στην παρουσίαση του Αρέζε αν και θα πρέπει να περιμένουμε έντονο επικοινωνιακό παιχνίδι μέχρι το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου. Θα μας δίνουν μάλλον τροφή σιγά σιγά οι Ιταλοί…

Advertisement