Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | NewsAutoChoice

ΝΕΑ

Τι καύσιμο χρησιμοποιεί το νέο κινέζικο πρωτότυπο;

  • newsautoteam

Από τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, στους υβριδικούς, στους αμιγώς ηλεκτρικούς, στις κυψέλες υδρογόνου και σε τι ακόμα;

Ο κινεζικός κρατικός κατασκευαστής GAC αποκάλυψε ένα πρωτότυπο  κινητήρα που καίει υγρή αμμωνία, η οποία θα μπορούσε να είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο για την ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο.

Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota, εμπνέεται από τις ναυτιλιακές και εμπορευματικές βιομηχανίες, οι οποίες εξερευνούν την αμμωνία ως εναλλακτική λύση για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και φορτηγά.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων αποδίδει 161 ίππους ενώ εκπέμπει 90% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, σε σύγκριση με την αμόλυβδη βενζίνη, σύμφωνα με την GAC.

Αν και δεν είναι ο πρώτος κινητήρας που αναπτύχθηκε για να λειτουργεί με αμμωνία, είναι σίγουρα ο πρώτος που προτείνεται για πιθανή χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο.

Σε μια ετήσια παρουσίαση τεχνολογίας, η GAC ανέφερε ότι είχε ξεπεράσει πολλά ζητήματα, όπως οι υπερβολικές εκπομπές αζώτου και η αύξηση της πίεσης καύσης, σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες.

Η αμμωνία είναι μια εξαιρετικά τοξική ουσία που χρησιμοποιείται κυρίως ως λίπασμα, αλλά η εύφλεκτη φύση της την έχει φέρει στο επίκεντρο για μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς.

Διαθέτει περίπου τη μισή ενεργειακή πυκνότητα της βενζίνης, αλλά δεν εκπέμπει άνθρακα, υδρογονάνθρακες ή CO2, όταν καίγεται.

Η παραδοσιακή μέθοδος παραγωγής αμμωνίας θεωρείται ενεργοβόρα, αλλά οι πρόσφατες εξελίξεις οδήγησαν σε μικρής κλίμακας παραγωγή «πράσινης» αμμωνίας, η οποία χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Toyota επιμένει στο υδρογόνο και υπόσχεται μείωση κόστους
Toyota: Με υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Le Mans του 2026!
Χτύπησαν οι καμπάνες του υδρογόνου στην Ιαπωνία

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ