Τι έκαναν οι πονηροί Κινέζοι για την έλλειψη μικροτσιπ;
ΝΕΑΤι έκαναν οι πονηροί Κινέζοι για την έλλειψη μικροτσιπ;
ΝΕΑΗ εταιρεία η οποία κατηγορείται πως αντέγραψε απροκάλυπτα το VW Beetle αποκτά ξανά αρνητική δημοσιότητα μετά από σοβαρό ολίσθημα στο οποίο υπέπεσε.
Αρνητική δημοσιότητα για μία ακόμη φορά συγκεντρώνει η κινεζική εταιρεία κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων Ora, θυγατρική της Great Wall Motors, λίγους μήνες μετά τις κατηγορίες πως αντέγραψε το εμβληματικό VW Beetle.
WHAT CAR
Αυτή τη φορά, η Ora κατηγορείται για παραπλάνηση του κοινού, δια της απόκρυψης των πραγματικών προδιαγραφών του μικρού ηλεκτρικού της, “Good Cat”.
Ειδικότερα, μολονότι διαφήμιζε πως το σύστημα πολυμέσων θα χρησιμοποιούσε τον οκταπύρηνο μικροεπεξεργαστή Qualcοmm, το αυτοκίνητο στην πραγματικότητα ενσωμάτωνε ένα λιγότερο προηγμένο τσιπ της Intel.
Σε μια πρώτη ανάγνωση, η συγκεκριμένη κίνηση της κινεζικής εταιρείας μοιάζει με… πταίσμα, αλλά στην πράξη προκαλεί σημαντικό πρόβλημα στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δεδομένου ότι κάποιες λειτουργίες (π.χ. σύστημα πλοήγησης) δεν μπορούν να «τρέξουν» με το τσιπ της Intel, μιας και χρησιμοποιείται διαφορετική αρχιτεκτονική από αυτή της Qualcomm.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό Μέσο, Straights Times, οι εξοργισμένοι κάτοχοι του μοντέλου ήδη έχουν συσπειρωθεί και ετοιμάζονται να προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Η Ora προσπάθησε να κατευνάσει τον θυμό τους, προσφέροντάς τους δωρεάν φορτίσεις, δωρεάν ενημερώσεις λογισμικού και συνδρομές εφαρμογών άνευ αντίτιμου. Κάποιοι από αυτούς που δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα συμφιλίωσης απαιτούν είτε να εγκατασταθούν τα σωστά τσιπ, είτε να λάβουν μεγάλες αποζημιώσεις.
Me culpa από την Ora, αλλά…
Η Ora πως υπέπεσε σε σφάλμα, αλλά αδυνατεί να εγγυηθεί στους πελάτες πως είναι δυνατή η αντικατάσταση των τσιπ της Intel, και επίσης διαμηνύει ότι τα σύγχρονα τσιπ της Qualcomm ίσως να μην ενσωματώνονται ούτε στα μελλοντικά μοντέλα Good Cat.
Σημειώνεται ότι Ora εγκατέστησε τα απαρχαιωμένα τσιπ στο πλαίσιο μιας ύστατης προσπάθειας να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την έλλειψη μικροτσίπ, το οποίο ταλανίζει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα εργοστάσια φαντάσματα της ηλεκτρικής Κίνας
Κίνα: Φόβοι για διαρροή ευαίσθητων δεδομένων από αυτοκίνητα
Hyundai και Kia μεγάλοι κερδισμένοι στην ευρωπαϊκή αγορά το Νοέμβριο