Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Παρατημένη αξίζει μια περιουσία…

Ελλάδα 17:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Παρατημένη αξίζει μια περιουσία…

ΝΕΑ

Παρατημένη αξίζει μια περιουσία…

ΝΕΑ

Αυτή η 12κύλινδρη Ferrari ήταν ένα πραγματικό εύρημα. Έμεινε ακίνητη και καλυμμένη σε υπόγειο χώρο στάθμευσης για 20 χρόνια..

Advertisement
Advertisement

 

Γιατί κάποιος να παρκάρει μια Ferrari Testarossa σε έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης αντί να την οδηγεί; Mε μόλις 22.433 χιλιόμετρα το 12κύλινδρο σπορ αυτοκίνητό έμεινε ακινητοποιημένο από το 2003.

Η τελευταία διαδρομή της Ferrari ήταν από το Παρίσι στο Σεν Τροπέ. Ο ιδιοκτήτης, ο οποίος πέθανε το 2012, δεν έχει χρησιμοποιήσει την Testarossa του μετά από αυτό το ταξίδι στη νότια Γαλλία. Σύμφωνα με την περιγραφή του γαλλικού οίκου δημοπρασιών Artcurial, ο επιχειρηματίας μάλλον χρησιμοποιούσε περισσότερο μία Porsche 911 Speedster.

Advertisement
Advertisement

Ο Jaques S. είχε αγοράσει τη Ferrari μέσω του αντιπροσώπου Charles Pozzi στο Levallois στα βορειοδυτικά του Παρισιού. Μετά τον θάνατό του, η γυναίκα και η κόρη του κληρονόμησαν το αυτοκίνητο. Ωστόσο, καμία από τις δύο δεν το οδήγησε.

20 χρόνια στάσης

Advertisement

Το σπορ αυτοκίνητο των 290 χλμ./ώρα ήταν σταθμευμένο σε έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης δίπλα σε ένα γκρι Renault Captur. Καλυμμένο με μία σκονισμένη σκούρα κόκκινη κουκούλα (με «τσέπες» για τους καθρέφτες) και τα ελαστικά στις ζάντες, των πέντε ακτίνων να είναι αρκετά ξεφουσκωμένα.

Advertisement

Κάτω από τη σκόνη που έχει συσσωρευτεί παρά το ύφασμα, η βαφή στο χρώμα Rosso Corsa εξακολουθεί να φαίνεται ωραία. Βέβαια, το πλύσιμο και το φούσκωμα των ελαστικών δεν θα είναι το μόνο που θα χρειαστεί η Ferrari για να ξαναβγεί στο δρόμο.

Τιμή πώλησης: σχεδόν 100.000 ευρώ

Το εσωτερικό είναι σε καλή κατάσταση και μόνο το φθηνό σπορ τιμόνι χαλάει την καλή εικόνα. Τα μπεζ δερμάτινα καθίσματα, όπως και η μοκέτα δεν έχουν φθορές, κάτι που δεν είναι περίεργο, δεδομένων των λίγων χιλιομέτρων που έχει διανύσει η Testarossa.

Advertisement

Ο γαλλικός οίκος δημοπρασιών Artcurial πούλησε τη Ferrari για 95.360 ευρώ. Μια Testarossa που ήταν σε γκαράζ για 20 χρόνια δεν ήταν σίγουρα μια ευκαιρία – αλλά η ιστορία και τα λίγα χιλιόμετρα μπορεί να παρακίνησαν τους ενδιαφερόμενους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα καλύτερα κλασικά μοντέλα του Pininfarina!
Μαραντόνα: Ένας χρόνος χωρίς το «Θεό» και τα… αυτοκίνητά του
Η υπέρτατη κόντρα των ‘80s (+video)