ΝΕΑ

Τέλος στα ενσωματωμένα συστήματα πλοήγησης!

Ελλάδα 4:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τέλος στα ενσωματωμένα συστήματα πλοήγησης!

ΝΕΑ

Τέλος στα ενσωματωμένα συστήματα πλοήγησης!

ΝΕΑ

Μας συνόδεψαν και διευκόλυναν την ζωή μας για πολύ καιρό. Όμως ήρθε η ώρα να δώσουν την θέση τους σε κάτι πιο σύγχρονο και πρακτικό.

Advertisement
Advertisement

Τα συστήματα πλοήγησης που ήταν εξελιγμένα από τις εταιρείες αυτοκινήτων έφεραν την επανάσταση στον τρόπο που κινούμαστε και ανακαλύπτουμε νέους προορισμούς. Όμως ήρθε ο καιρός να πάρουν μία άλλη μορφή και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της εποχής.

Η Ferrari αποφάσισε να υιοθετήσει πλήρως το Android Auto και το CarPlay, σημειώνοντας μια σημαντική αλλαγή στην προσέγγισή της για την ενσωματωμένη πλοήγηση και ψυχαγωγία.

Αυτή η απόφαση αντανακλά την ευρεία προτίμηση των πελατών για αυτές τις πλατφόρμες, οι οποίες προσφέρουν ενημερωμένη και φιλική προς τον χρήστη πλοήγηση μέσω εφαρμογών όπως τα Google Maps και Apple Maps.

Advertisement
Advertisement

Ο Εμανουέλε Καράντο, επικεφαλής μάρκετινγκ προϊόντων της Ferrari, τόνισε ότι τα συστήματα που βασίζονται σε κινητά τηλέφωνα είναι πιο ενημερωμένα και πρακτικά από τις ενσωματωμένες λύσεις πλοήγησης, οι οποίες απαιτούν συχνές και δαπανηρές ενημερώσεις.

Οι πελάτες της Ferrari, που συνήθως δεν χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για καθημερινή οδήγηση, επωφελούνται από τις γνωστές και συχνά ενημερωμένες εφαρμογές πλοήγησης.

Ξεκινώντας με την Purosangue και την 12Cilindri, η Ferrari θα καθιερώσει το Android Auto και το CarPlay σε όλη τη γκάμα της, καταργώντας το προεγκατεστημένο λογισμικό πλοήγησης.

Advertisement

Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τη στρατηγική της Ferrari να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη χωρίς να επενδύει σε ιδιόκτητο λογισμικό που μπορεί να μην χρησιμοποιείται ή ενημερώνεται συχνά.

Ενώ η Ferrari δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που δίνει προτεραιότητα στο Android Auto και το CarPlay, είναι η πρώτη μεγάλη πολυτελής μάρκα που αναγνωρίζει ανοιχτά ότι η ανάπτυξη ιδιόκτητου λογισμικού πλοήγησης δεν είναι πρακτική.

Advertisement

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με εταιρείες όπως η General Motors, που προχωρούν προς ενσωματωμένα συστήματα όπως το Android Automotive για να διατηρήσουν τον έλεγχο των συστημάτων ψυχαγωγίας τους και ενδεχομένως να εκμεταλλευτούν πρόσθετες δυνατότητες.

Η στρατηγική της Ferrari υπογραμμίζει την συνεχιζόμενη κυριαρχία και την αναντικατάστατη θέση του Android Auto και του CarPlay στην αγορά αυτοκινήτου, παρά τις προσπάθειες ορισμένων κατασκευαστών να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα.

Αυτή η απόφαση ευθυγραμμίζεται επίσης με τις τάσεις που δείχνουν αυξημένη διαθεσιμότητα εφαρμογών και συνεχή βελτίωση από την Google και την Apple για την ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας μέσω των πλατφορμών τους.

Advertisement