Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα σχέδια της βρετανικής κυβέρνησης για μηδενικές εκπομπές ρύπων

Ελλάδα 1:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα σχέδια της βρετανικής κυβέρνησης για μηδενικές εκπομπές ρύπων

ΝΕΑ

Τα σχέδια της βρετανικής κυβέρνησης για μηδενικές εκπομπές ρύπων

ΝΕΑ

Η βρετανική κυβέρνηση δηλώνει ότι είναι “ουδέτερη” στα σχέδια για αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους (PHEV). Ωστόσο θέλει τα μισά από τα καινούργια αυτοκίνητα να υιοθετούν εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων μέχρι το 2030. Τα υβριδικά αυτοκίνητα πρόκειται να εξαιρεθούν από την απαγόρευση βενζίνης και ντίζελ του 2040.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Το έγγραφο αναφέρει ότι η κυβέρνηση υιοθετεί προς το παρόν μια μετριοπαθή προσέγγιση δεδομένου ότι στοχεύει να καταστήσει όλα τα καινούργια αυτοκίνητα και φορτηγά πωληθέντα από το 2040 κι έπειτα “εντελώς καθαρά”. Εξηγεί ότι “το φάσμα μηδενικών εκπομπών των σημερινών υβριδικών οχημάτων μπορεί ήδη να καλύψει τη μεγάλη πλειοψηφία των βρετανικών μετακινήσεων” και αναγνωρίζει ότι ” τα σχέδια των κατασκευαστών περιλαμβάνουν ηλεκτρικούς κινητήρες αλλά και plug-in συστήματα.

Advertisement
Advertisement

Αναγγέλλοντας τα σχέδια της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των εκπομπών διοξειδίου του αζώτου τον Ιούλιο του 2017, ο Michael Gove δήλωσε στο BBC ότι: «Οι συντηρητικοί υποσχέθηκαν να διασφαλίσουν ότι μέχρι το 2050 δεν θα υπάρχουν αυτοκίνητα πετρελαίου ή βενζίνης. Ενώ η στρατηγική του Υπουργείου Μεταφορών για το διοξείδιο του αζώτου διευκρίνισε ότι η κυβέρνηση θα τερματίσει την πώληση νέων “συμβατικών” βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων από το 2040, ουσιαστικά θα απαγορεύεται η πώληση.

Το πλάνο Road to Zero αναφέρει ότι “ένα εύρος αυτονομίας μηδενικής εκπομπής ρύπων για 50 μίλια θα μπορούσε να καλύψει έως και 98% όλων των διαδρομών στο Ηνωμένο Βασίλειο ενώ αντίστοιχα εάν πέσουμε στα 25 μίλια θα μπορούσε να καλύψει έως και το 94%”. Αυτό δείχνει ότι οι πωλήσεις νέων PHEV με εύρος μεταξύ 25 και 50 μιλίων είναι πιθανόν να επιτραπούν να πωλούνται μετά το 2040. Τα τρέχοντα PHEV είναι ήδη σε θέση να λειτουργούν για περίπου 30 μίλια με την ισχύ της μπαταρίας. Εάν η ελάχιστη εμβέλεια EV των 50 μιλίων καθίσταται υποχρεωτική, είναι πιθανόν να είναι σε θέση να επιτύχουν έναν τέτοιο στόχο μέχρι το 2040. Τα υβριδικά συστήματα αυτόματης φόρτισης, όπως το Toyota Prius, είναι απίθανο να είναι σε θέση να εκπληρώσουν έναν από αυτούς τους στόχους.