Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο στην αυτοκίνηση

Ελλάδα 1:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο στην αυτοκίνηση

ΝΕΑ

Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο στην αυτοκίνηση

ΝΕΑ

Τα αποτελέσματα του 2014 επιτρέπουν στα στελέχη του BMW Group να παραμείνουν αισιόδοξα και για το 2015. Το NewsAuto.gr βρίσκεται στο Μόναχο για την απολογιστική συνέντευξη Τύπου της γερμανικής εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΝΑΧΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Η BMW παρέμεινε και το 2014 μπροστά από τις Audi, Mercedes στην κούρσα για την πρώτη σε πωλήσεις μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων. Συνολικά παραδόθηκαν 1.811.719 αυτοκίνητα με το σήμα της BMW στη μάσκα (+9,5% σε σχέση με το 2013), ενώ οι πωλήσεις του Ομίλου BMW (μαζί με ΜΙΝΙ και Rolls-Royce) έφθασαν τα 2.117.965 αυτοκίνητα (αύξηση 7,9%).

Ο απερχόμενος Πρόεδρος της BMW AG, Norbert Reithofer (θα παραδώσει τη σκυτάλη τον Μάιο στον Harald Kruger) αναφέρθηκε στην ανάγκη ανάπτυξης της αγοράς ηλεκτρικών μοντέλων (η BMW διαθέτει το i3) ως μέσο για τη μείωση των εκπομπών CO2. Τονίσθηκε η σημασία που έχουν οι κρατικές επιδοτήσεις στην πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV). Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Νορβηγία όπου τα EV φορτίζουν και παρκάρουν δωρεάν, ενώ και η αγορά τους δεν επιβαρύνεται με φόρους, ένα στα πέντε BMW που πωλήθηκαν το 2014 (22%) ήταν i3. Αντίθετα, στη Γερμανία το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπέρασε το 1%!

Advertisement
Advertisement

Στη BMW προσδοκούν αύξηση των πωλήσεων για το 2015, λόγω της καλής οικονομικής κατάστασης στις ΗΠΑ, της ανόδου (έστω και σε μικρότερο ρυθμό) της αγοράς της Κίνας και της ανάκαμψης στην Ευρώπη. Βέβαια στη BMW ανησυχούν για το αδιέξοδο στις συνομιλίες Ελλάδας-πιστωτών, όπως φάνηκε και από την απάντηση του Ian Robertson σε ερώτηση του NewsAuto.gr (διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).

Τα στελέχη της BMW ρωτήθηκαν και για το ενδιαφέρον της Apple να κατασκευάσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Λαμβάνουμε σοβαρά κάθε ανταγωνιστή. Για αυτό επενδύουμε στις μελλοντικές τεχνολογίες», απάντησε ο Klaus Frohlich, μέλος του ΔΣ της BMW και υπεύθυνος για τον τομέα της ανάπτυξης.