Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα πιο δημοφιλή Toyota στην Ευρώπη

Ελλάδα 4:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα πιο δημοφιλή Toyota στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Τα πιο δημοφιλή Toyota στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Τις 888.015 μονάδες έφθασαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Toyota και της Lexus στη Γηραιά Ήπειρο το 2014 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 4,6%. Ήταν η τέταρτη συνεχής χρονιά που η Toyota Motor Europe (Toyota και Lexus) είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν. Ρεκόρ κατεγράφη στις ταξινομήσεις υβριδικών οχημάτων (178.055 αυτοκίνητα), με άνοδο 13% συγκριτικά με το 2013.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ποια ήταν όμως στην Ευρώπη τα πιο αγαπημένα μοντέλα της Toyota τη χρονιά που μας πέρασε; Πρώτο στη σχετική λίστα είναι το Yaris με 181.105 πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένης και της υβριδικής έκδοσης. Ακολουθούν το Auris (142.105), το RAV4 (101.104), η Corolla (83.301) και το Camry (39.884). Τα δύο τελευταία μπορεί να μην συγκινούν πολύ τους οδηγούς στη δυτική Ευρώπη, είναι όμως εξαιρετικά δημοφιλή σε χώρες όπως η Ρωσία, το Ισραήλ και η Τουρκία. Αντίθετα, η χαμηλή «πτήση» των iQ και Urban Cruiser (3.600 και 349 πωλήσεις αντίστοιχα), έφερε και τη διακοπή παραγωγής τους. Το λανσάρισμα ενός μικρού SUV, κάτω από το RAV4, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ανοδική της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη.

Η Lexus – χάρη στο νέο IS και το ανανεωμένο CT 200h – τα πήγε εξαιρετικά, βλέποντας τις πωλήσεις της να φθάνουν τις 53.230, με άνοδο 23%. Όλες οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι το 2015 το πιο ευπώλητο μοντέλο της θα αναδειχθεί το νέο μεσαίο της SUV, το ΝΧ (αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της μάρκας).

Advertisement
Advertisement

Η Toyota επενδύει εδώ και χρόνια στην υβριδική τεχνολογία και το κοινό της το ανταποδίδει. Οι πωλήσεις των υβριδικών της αυξήθηκαν κατά 9%, ενώ της Lexus κατά 36%. Όσον αφορά την πολυτελή μάρκα, στη δυτική Ευρώπη είναι σχεδόν καθολική η επιλογή των υβριδικών εκδόσεων (στο… σταλινικό ποσοστό 98%). Στην ανατολική Ευρώπη τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς αντιπροσωπεύουν μόλις το 19% των συνολικών πωλήσεων.