Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2015

Ελλάδα 9:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2015

ΝΕΑ

Τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα του 2015

ΝΕΑ

Περισσότερα από 40 αυτοκίνητα δοκίμασε ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP το 2015, έτος κατά το οποίο έγιναν αρκετά πιο αυστηρά τα στάνταρ. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και ορισμένα πολυτελή μοντέλα δεν κατάφεραν να πιάσουν την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Ο Euro NCAP ανακοίνωσε το πιο ασφαλές αυτοκίνητο του 2015 ανά κατηγορία. Ας τα δούμε αναλυτικά.

SUV
ΜΕΣΑΙΑ – MERCEDES GLC

Advertisement
Advertisement

Η αντικαταστάτρια της GLK τα πήγε πολύ καλά στις δοκιμές του Euro NCAP. Τα ποσοστά της ήταν 95%-89%-82%-71%.

ΜΕΓΑΛΑ – VOLVO XC90
Το πολυτελές σουηδικό SUV είναι το πιο ασφαλές όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά και συνολικά από όσα αυτοκίνητα δοκίμασε πέρυσι ο Euro NCAP. Πήρε 97% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 87% στων παιδιών, 72% για τους πεζούς και το εκπληκτικό 100% για τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας!

Advertisement


ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ

ΜΕΓΑΛΑ – JAGUAR XE
Το μεσαίο sedan της βρετανικής μάρκας είχε την ίδια βαθμολογία με το Toyota Avensis, όμως εξασφάλισε την πρωτιά στην κατηγορία λόγω του ότι όλα συστήματα ασφαλείας βρίσκονται στο στάνταρ εξοπλισμό. Τα ποσοστά του: 92%-82%-81%-82%.

Advertisement

ΜΙΚΡΑ – INFINITI Q30
Υπερήφανοι θα πρέπει να είναι στην Infiniti για το πρώτο τους compact μοντέλο. Πήρε στις τέσσερις κατηγορίες αξιολόγησης 84%-86%-91%-81%.

Advertisement


ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ – HONDA JAZZ

Η συνολική αξιολόγηση των Jazz και Vitara ήταν παρόμοια, όμως την κορυφή κατέλαβε το πρώτο, λόγω της αφοσίωσης της Honda στον τομέα της ασφάλειας: 93%-85%-73%-71%.

ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ

ΜΕΓΑΛΑ – FORD GALAXY
Το MPV της Ford επικράτησε του Renault Espace στην κατηγορία των μεγάλων πολυμορφικών. Οι επιδόσεις του: 87%-87%-79%-71%.

ΜΙΚΡΑ – VW TOURAN
Το Touran χάρισε στη Volkswagen τη «νίκη» στα μικρά-μεσαία MPV: 88%-89%-71%-76%.


ROADSTER – MAZDA MX-5

Τα roaster είναι ακριβά αυτοκίνητα, με έμφαση στην οδηγική απόλαυση. Όμως σύμφωνα με το Euro NCAP οι κατασκευαστές του δείχνουν να αμελούν τον τομέα της ασφάλειας. Κανένα δεν εξασφάλισε 5 αστέρια και με 4 το MX-5 βρέθηκε στην κορυφή: 84%-80%-93%-64%.

Τα πράγματα θα… δυσκολέψουν κι άλλο το 2016, καθώς ο Euro NCAP καθιερώνει δοκιμές στα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος για την αποφυγή ατυχήματος με πεζούς.