Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα Made in Japan

Ελλάδα 22:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα Made in Japan

ΝΕΑ

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα Made in Japan

ΝΕΑ

Για κάποιο λόγο, τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα υστερούν όταν πρόκειται να «πιάσουν» υψηλές τιμές (ρεκόρ) σε δημοπρασίες. Αλλά εδώ είναι μερικά μοντέλα, που σίγουρα θα ανατρέψουν αυτό το σενάριο.

Advertisement
Advertisement

Σας παρουσιάζουμε μερικά από τα πιο ακριβά Ιαπωνικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν και πωλήθηκαν μέχρι σήμερα.

Τα Sport αυτοκίνητα από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου έχουν αφήσει το στίγμα τους στις ταινίες και στους αμερικανικούς δρόμους. Συνήθως είναι αξιόπιστα, γρήγορα, φθηνά, εύκολα στην συντήρηση και σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι κομψά και έχουν στυλάτο σχεδιασμό.

Μπορεί να μην πετυχαίνουν τις τιμές των Ferrari, Lamborghini, Alfa Romeo και Bugatti, αλλά τα οχήματα της Ιαπωνικής Εγχώριας Αγοράς βρίσκουν επιτέλους τον… δρόμο τους στις δημοπρασίες. Τα Nissan GT-R, για παράδειγμα, έκαναν μία αρχή.

Advertisement
Advertisement

Θυμηθείτε πως οι Ιάπωνες κατασκευαστές κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και του 1980 κατασκεύαζαν αυτοκίνητα για τον… λαό και ως εκ τούτου, δεν πληρούν τις προδιαγραφές για αυτούς, οι οποίοι ψάχνουν το… Άγιο Δισκοπότηρο, της αυτοκίνησης. Αλλά όλα αυτά αλλάζουν.

Nissan Skyline 2000GT
Το Nissan Skyline 2000GT του 1973 πάντα θα είναι, ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας, αλλά καθώς δεν κυκλοφόρησε στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, έγινε πιο πολύτιμο και επιθυμητό από τους συλλέκτες σε όλο τον κόσμο. Πιστεύεται ότι η Nissan πούλησε μόλις 197 μονάδες αυτού του κλασικού και ότι η εταιρεία κατασκεύασε τα αυτοκίνητα απλά για «φύγουν» από τις αποθήκες οι κινητήρες από τον προκάτοχό του, το 2λιτρο εξακύλινδρο S20.

Advertisement

Nissan Fairlady Z432 (240Ζ)
Το 1970 το Nissan Fairlady Z432 κατασκευάστηκε σε μόλις 420 παραδείγματα και πωλήθηκαν όλα στην Ιαπωνία. Εκεί, σπάνια βγαίνει κάποιο προς πώληση. Το Fairlady Z432R ήταν η σπάνια αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου, και μόνο 30 με 50 από αυτά πιστεύεται ότι υπάρχουν. Έτσι μιλάμε για το πιο επιθυμητό αυτοκίνητο Nissan Z για συλλέκτες.

Advertisement

Lexus LFA Nurburgring Edition
Το πακέτο Lexus LFA Nurburgring του 2012 σηματοδότησε το τελευταίο κεφάλαιο στην ιστορία ενός μοναδικού αυτοκινήτου και ήταν το πρώτο και μοναδικό supercar της Lexus. Μόνο 50 από αυτά τα υπέροχα μηχανήματα κατασκευάστηκαν και ένα πωλήθηκε για περισσότερα από 770.500 ευρώ στη δημοπρασία Barrett-Jackson Scottsdale του 2019.

Advertisement

Toyota Eagle MkIII GTP
Το 1992 AAR/Toyota Eagle MkIII GTP ήταν ένα από τα πιο κυρίαρχα πρωτότυπα στην ιστορία του αμερικανικού μηχανοκίνητου αθλητισμού και τελικά δημοπρατήθηκε απευθείας από το γκαράζ του Juan Manuel Fangio II. Το MKIII κέρδισε 21 από τους 27 αγώνες στους οποίους συμμετείχε και ο Fangio κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA GTP το 1992 και το 1993. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε από την ομάδα All American Racers του Dan Gurney και παραδόθηκε στον Fangio από την Toyota μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Toyota 2000 GT
Ένα Toyota 2000GT του 1967 απέκτησε μεγάλη φήμη στην παγκόσμια αγορά σπορ αυτοκινήτων και κέρδισε τη δόξα στην ταινία του James Bond: «You Only Live Twice» Πολλοί το αποκαλούν το πρώτο supercar της Ιαπωνίας και αυτός είναι ένας λόγος για να πιάσει τεράστιες τιμές σε δημοπρασία. Η Toyota παρήγαγε μόλις 351 κομμάτια του 2000 GT το 1967 και το 1968 και η τιμή για ένα θα συνεχίσει να ανεβαίνει καθώς πληροί όλα τα απαραίτητα κριτήρια: Σπανιότητα, κομψότητα και ιστορική σημασία για τη μάρκα Toyota. Παρόλο που ήταν δυνατό να βρεθεί ένα Toyota 2000GT στα 430.000 ευρώ, το 2019, τώρα οι τιμές του έχουν εκτοξευτεί.

Acura NSX (2017)
Το 2017, το Acura NSX, ήταν η προσπάθεια της Acura να αναβιώσει το πρώτο NSX.
Το παρακλάδι της Honda δημιούργησε, αυτό το αριστούργημα, με ένα κινητήρα V6 3,5 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή, 573 ίππους και τελική ταχύτητα 301 χλμ. Σε δημοπρασία για την Barrett -Jackson το 2016, το 2017 Acura NSX – το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε με αριθμό πλαισίου «VIN 001» πωλήθηκε για 1.032.000 ευρώ, με τα χρήματα να πηγαίνουν σε φιλανθρωπικό σκοπό.

Mazda 767Β
Το Mazda 767B του 1989 πωλήθηκε για 1.500.000 ευρώ. Η τιμή αυτή το έκανε το πιο ακριβό ιαπωνικό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ. Το μοντέλο που πωλήθηκε (με αριθμό πλαισίου 003) ήταν ένα από τα τρία που κατασκευάστηκαν για την αγωνιστική περίοδο του 1989 και έκανε τη Mazda τη μοναδική Ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία που κέρδισε στο Le Mans το 1990.

Lexus LC 500
Ένα Lexus LC 500 Cabrio του 2021, με VIN #100001, πωλήθηκε για 1.720.000 ευρώ. Είναι το πρώτο ανοιχτό Lexus LC 500 που κατασκευάστηκε για το 2021 και τράβηξε τα βλέμματα ενός συλλέκτη, ο οποίος αγόρασε το όχημα σε λιγότερο από τρία λεπτά αφότου βγήκε στη δημοπρασία. Τα έσοδα από την πώληση πήγαν στο Boys & Girls Club of America και στο Bob Woodruff Foundation.

Toyota Supra 2020
Μια άλλη έκπληξη είναι αυτή η Supra του 2020, (το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής) η οποία είναι η πρώτη έκδοση παραγωγής της Toyota Supra GR του 2020 και έχει την υπογραφή του CEO της Toyota Akio Toyoda, η οποία πωλήθηκε στη δημοπρασία Barrett Jackson Scottsdale, Αριζόνα το 2019 για το τρελό ποσό των 1.806.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο πωλήθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό και όλα τα έσοδα πήγαν στην Αμερικανική Ένωση Καρδιάς και στο ίδρυμα Bob Woodruff. Ο οίκος δημοπρασιών Barrett-Jackson ήταν ο πρώτος που δημοπρατούσε αυτοκίνητα VIN #001 (με αριθμό πλαισίου 1) για φιλανθρωπικούς σκοπούς πριν από 15 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιό είναι το πιο πολύτιμο Nissan Skyline GT-R στον κόσμο;
Επανέρχεται το διαχρονικά ξεχωριστό Toyota 2000GT;
Lexus LC 500: Με τις περιποιήσεις της Liberty Walk