Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Τα μελλοντικά SUV μοντέλα της ΜΙΝΙ

Ελλάδα 12:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα μελλοντικά SUV μοντέλα της ΜΙΝΙ

Mobility

Τα μελλοντικά SUV μοντέλα της ΜΙΝΙ

Mobility

Η MINI έχει στα πλάνα της την ριζική ανανέωση της γκάμας των μοντέλων της, με την προσθήκη δύο νέων SUV μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Ποιος θα το περίμενε, ότι η MINI σκέφτεται πολύ σοβαρά την κατασκευή όχι ενός, αλλά δύο SUV μοντέλων, μία απόφαση που σίγουρα θέλει πολύ τόλμη και θάρρος για να πραγματοποιηθεί.

Advertisement
Advertisement

Πιο αναλυτικά το πρώτο εκ των δύο θα είναι ένα ηλεκτροκίνητο crossover όχημα, το οποίο θα συναρμολογείται στην Κίνα, σε συνεργασία με την Great Wall Motor, με το δεύτερο να είναι ένα μεγαλύτερων διαστάσεων όχημα που θα διαθέτει θερμικά σύνολα και θα βασίζεται στην σπονδυλωτή πλατφόρμα CLAR της BMW. Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, το πρώτο made in China ΜΙΝΙ θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, με τις διαστάσεις του να ακολουθούν τις αντίστοιχες της BMW X1. Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές μέσα από τα κεντρικά της εταιρείας στο Μόναχο, το συγκεκριμένο MINI θα χρησιμοποιεί μία νέα πλατφόρμα, η οποία θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Great Wall Motor, ενώ οι νέας γενιάς και χωρίς κοβάλτιο μπαταρίες θα κατασκευάζονται από την SVolt. Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο στην πόλη Zhangjiagang, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2022, με ετήσια παραγωγή 160.000 οχημάτων.

Μετά από αυτό, και πιο συγκεκριμένα το 2024 θα ακολουθήσει ένα μεγαλύτερων διαστάσεων μοντέλο, που θα φέρει πιθανότατα τον κωδικό Traveller. Όπως τόνισε το αφεντικό της MINI, Bernd Körber το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι το μεγαλύτερο από πλευράς διαστάσεων στη γκάμα της εταιρείας, συγκρίνοντάς το με τη BMW X3 και θα τοποθετηθεί πάνω από το Countryman. Επίσης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι για τους φίλους της εταιρείας θα είναι δύσκολο να φανταστούν ένα MINI με διαστάσεις ενός SUV, αλλά εμπορικά αυτό θα βοηθήσει τη φίρμα να αυξήσει τις πωλήσεις της, οι οποίες σημειώνουν μία μικρή πτώση το τελευταίο χρονικό διάστημα. Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική CLAR, επάνω στην οποία κατασκευάζονται τα Χ3, Χ5, Χ6 και X7, ενώ για πρώτη φορά θα τοποθετηθεί ο κινητήρας κατά τον διαμήκη άξονα. Ο Körber είπε επίσης ότι το νέο MINI θα διευρύνει το αγοραστικό κοινό στις αγορές των ΗΠΑ και Κίνας.