Ακούς Enzo; H Ferrari ξεπουλάει υβριδικά!
ΝΕΑΑκούς Enzo; H Ferrari ξεπουλάει υβριδικά!
ΝΕΑΗ μάρκα με τους λυσσασμένους V12 και τις αμέτρητες στιγμές δόξας στους αγώνες, έχει πλέον βάλει πολλή… μπαταρία στο κρασί της.
Αργά ή γρήγορα θα γινόταν και αυτό. Η μάρκα που όλοι περίμεναν ότι θα ήταν ο τελευταίος των Μοϊκανών στην μεταστροφή προς την ηλεκτροκίνηση, φαίνεται ότι συμβιβάζεται πολύ πιο γρήγορα με τους νέους καιρούς.
WHAT CAR
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε η Ferrari, τα υβριδικά αντιπροσωπεύουν το 43% των συνολικών παραδόσεων το δεύτερο τρίμηνο του 2023, πράγμα που σημαίνει ότι το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων υπερδιπλασιάστηκε σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022.
Το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η διαρκώς αυξανόμενη γκάμα της Ferrari περιελάμβανε εννέα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και τέσσερα υβριδικά.
Οι συνολικές πωλήσεις τους πρώτους έξι μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 4% σε 6.959 μονάδες ή 253 επιπλέον αυτοκίνητα σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2022. Η αντίπαλος Lamborghini πούλησε 5.341 οχήματα στο ίδιο διάστημα.
Η περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) ήταν η μεγαλύτερη αγορά για τη Ferrari, με 3.172 αυτοκίνητα. Ακολουθεί η Αμερική με 1.831 μονάδες, ακολουθούμενη από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (1.221 αυτοκίνητα) και την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν (735 αυτοκίνητα).
Σύμφωνα με τις αναφορές της Ferrari, οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2023 τροφοδοτήθηκαν από τις 296 GTB, Roma και Portofino M.
Το ίδιο τρίμηνο, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αύξησε τις παραδόσεις των 296 GTS και 812 Competizione και παρέδωσε τα πρώτα SUV Purosangue στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους.
Επιπλέον, διέθεσε περισσότερες μονάδες Daytona SP3, σε σύνολο 599 αυτοκινήτων που έχουν προγραμματιστεί για παραγωγή.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Maranello θα συνεχίσει να προσφέρει ένα μείγμα από συμβατικά και υβριδικά αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια.
Ο διάδοχος της 812 αναμένεται να διατηρήσει τον V12, αλλά οι αναφορές αναφέρουν ότι ο αντικαταστάτης της LaFerrari δεν θα το κάνει. Αντ’ αυτού, το επόμενο hypercar θα κάνει πρεμιέρα το 2024 με έναν μικρότερο κινητήρα, είτε V8 είτε ακόμη και V6.
Η Purosangue είναι μόνο V12 τώρα, αλλά γνωρίζουμε ότι η πλατφόρμα της υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα μπορούσε να φέρει μια plug-in υβριδική έκδοση αργότερα μέσα στη δεκαετία.
Όσο για την πρώτη Ferrari EV, θα παρουσιαστεί σε μορφή παραγωγής το 2025. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Benedetto Vigna έχει υποσχεθεί ότι θα είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο συναίσθημα και θα προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μην αγοράσετε Ferrari, Lamborghini κ.λπ. πριν διαβάσετε αυτό!
Τι οδηγούν οι αστέρες της Ρεάλ Μαδρίτης;
Κάγκουρας μετατρέπει κούκλα Ferrari Daytona σε… χορτοκοπτικό! (+video)