Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Στρατιωτικό G-Class στο e-bay

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Αν θέλεις να έχεις ένα πραγματικό θηρίο για εκτός δρόμου εξορμήσεις, πρέπει να δεις αυτό το στρατιωτικό pick-up που βασίζεται στη G-Class της Mercedes.

 

Είναι μοντέλο του 1993, από την εποχή δηλαδή που η G-Class ήταν ένα πραγματικό εργαλείο για κίνηση εκτός δρόμου και δεν είχε γίνει το SUV που είναι σήμερα. Αυτός ήταν και ο λόγος που έκανε ένα μεγάλο μέρος της παραγωγής του αυτοκινήτου, να καταλήγει στο στράτευμα της εκάστοτε χώρας. Η συγκεκριμένη γενιά, με εσωτερικό κωδικό W461, είναι ακριβώς αυτό που ζητά, όποιος «κοιτάζει» με ενδιαφέρον σύγχρονες προτάσεις, όπως το Jeep Gladiator- που και εκείνο έχει μονή καμπίνα και ανοιχτή καρότσα.

Το συγκεκριμένο είναι ένα 250GD και θεωρείται από τις πλέον σπάνιες στρατιωτικές εκδόσεις. Εφοδιάζεται με τον «άθραυστο» 5κύλινδρο diesel με κωδικό ΟΜ602, ο οποίος συνδυάζεται με 4άρι κιβώτιο ταχυτήτων (χειροκίνητο) και κοντές σχέσεις. Τα διαφορικά και στους δύο άξονες κλειδώνουν, κάνοντας το καλύτερο που γίνεται σε επίπεδο τετρακίνησης για να ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο στο δρόμο. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης έχει προσθέσει και turbo στον κινητήρα, μαζί με μεγαλύτερης παροχής αντλία καυσίμου για την ικανοποιητική τροφοδοσία, κάνοντας σημαντικά μεγαλύτερη την απόδοση.

Παρά το γεγονός πως πρόκειται για ένα πρώην στρατιωτικό όχημα (και όσοι έχουν υπηρετήσει, ξέρουν τι σημαίνει αυτό) η κατάστασή του μοιάζει να είναι άριστη. Όλα τα τμήματα του αμαξώματος είναι σαν καινούργια, χωρίς να εμφανίζουν σημάδια επαναφοράς από ζημιά ή σκουριά στις «ύπουλες» γωνίες. Βέβαια, σημαντικό ρόλο σε αυτό, έχουν παίξει και τα λίγα χιλιόμετρα που έχει γράψει το αυτοκίνητο (38.663 χιλιόμετρα). Το εσωτερικό που μόνο ως σπαρτιάτικο μπορεί να χαρακτηριστεί –ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την εικόνα του σύγχρονου αντίστοιχου μοντέλου της Mercedes- είναι άριστο.

Λάμπει δια της απουσίας του το ηχοσύστημα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως από εξοπλισμό άνεσης, το αυτοκίνητο διαθέτει κλιματισμό (αυτό που διακρίνεται κάτω από την κεντρική κονσόλα). Στο πίσω μέρος, η μεγάλη καρότσα ορίζεται από τρία ανακλινόμενα πάνελ, ενώ δίπλα από το πίσω παρμπρίζ, βλέπουμε και την ρεζέρβα που έχει στηριχθεί ανάμεσα στην καμπίνα και την καρότσα. Το αυτοκίνητο πωλείται έναντι 62.000$ (55.000€) και βρίσκεται στη Γιούτα των ΗΠΑ.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr