Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στη Mercedes-AMG εγκαταλείπουν τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών!

Ελλάδα 14:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στη Mercedes-AMG εγκαταλείπουν τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών!

ΝΕΑ

Όπως ανακοινώθηκε, η Mercedes-AMG θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο Plug-in Hybrid για χάρη των νέων εξακύλινδρου και V8 κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Για τη Mercedes-AMG, η πορεία της προς το μέλλον ορίζεται από την… επιστροφή στο παρελθόν, αναφορικά με τους κινητήρες που θα χρησιμοποιεί στα καινούργια  μοντέλα της.

Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την επικείμενη κατάργηση του πολυσυζητημένου τετρακύλινδρου μοτέρ που συνδυάζεται με σύστημα Plug-in Hybrid (κωδικός «M139»), το οποίο εξοπλίζει τις εκδόσεις C63 S E Performance και GLC 63 S E Performance, των δύο μοντέλων της Mercedes-Benz.

Ό ίδιος δήλωσε ότι αιτία γι’ αυτό είναι η μειωμένη ζήτηση του αγοραστικού κοινού για τον συγκεκριμένο κινητήρα, παρά την προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσδίδει στα δύο οχήματα.

Advertisement
Advertisement

Όπως δήλωσε, οι πελάτες της Mercedes-AMG τον απορρίπτουν ως επιλογή και δεν τον αποδέχτηκαν ως αντάξιο ενός αυτοκινήτου που φέρει το εμπορικό σήμα της.

Θυμίζουμε ότι ο τετρακύλινδρος με σύστημα PHEV έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 680 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 1.020 Nm. Η καθαυτή απόδοσή του φτάνει τους 476 ίππους/6.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του τα 545 Nm/5.250-5.500 σ.α.λ.

Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος αποδίδει 204 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 320 Nm, αντίστοιχα.

Advertisement

Τι θα ακολουθήσει, λοιπόν; Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, τα στελέχη της Mercedes-AMG αποφάσισαν να δώσουν έμφαση στους υπάρχοντες εξακύλινδρο σε σειρά και V8 για τα μελλοντικά μοντέλα τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το βρετανικό Autocar, αυτοί θα εξελιχθούν ακόμα περισσότερο για να είναι πιο αποδοτικοί σε κάθε τομέα τους, τόσο σε ό,τι αφορά στην μεγίστη ισχύ τους όσο και στην κατανάλωση καυσίμου και στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

Advertisement

Τόσο ο εξακύλινδρος σε σειρά όσο και ο V8 που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα της Mercedes-AMG διαθέτουν σύστημα υβριδικής διάταξης. Ο πρώτος είναι τρίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος και έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ είτε 585 ίππους είτε 612 ίππους, αναλόγως της εκδοχής του.

Ο V8 είναι τετράλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος και η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοσή του φτάνει τους 802 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.430 Nm. Αυτή η εκδοχή του χρησιμοποιείται στην S 63 E Performance.

Στην GT Coupé 63 S E Performance οι τιμές αυτές αυξάνονται στους 843 ίππους και στα 1.470 Nm, αντίστοιχα.

Advertisement