Steeda Q767: Η Mustang που στρίβει σαν τρένο!
ΝΕΑ
Η Steeda μεταμορφώνει τη Ford Mustang Dark Horse από ένα «άγριο άλογο» σε ένα κορυφαίο εργαλείο πίστας.
Η Ford Mustang Dark Horse είναι ήδη η πιο δυναμική εκδοχή του θρυλικού μοντέλου, απευθείας από το εργοστάσιο. Με ισχύ 453 ίππων, Brembo φρένα και έξτρα ψύξη για κινητήρα, κιβώτιο και διαφορικό, δείχνει έτοιμη για σπορ καταστάσεις. Ωστόσο, στην πράξη, το εργοστασιακό setup αφήνει κάποια… κενά και κάπου εκεί μπαίνει στο παιχνίδι η Steeda.
WHAT CAR
Η αμερικανική εταιρεία, που εδώ και δύο χρόνια δραστηριοποιείται και στην Ευρώπη, λειτουργεί με μια λογική που θυμίζει έντονα την Alpine ή και την Alpina: παίρνει ένα υπάρχον μοντέλο και το μετατρέπει σε κάτι ακόμα πιο ποιοτικό και πιο απόλυτο, χωρίς όμως να αλλοιώσει τον χαρακτήρα του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δημιουργεί τη Q767, μια εκδοχή της Mustang που αλλάζει εντελώς τους όρους του παιχνιδιού.

Η ονομασία του μοντέλου εμπνέεται από τη «Q» υπηρεσία των ταινιών James Bond, με την έννοια της τεχνικής τελειότητας κάτω από διακριτικό μανδύα. Το “767” παραπέμπει στη ταχύτητα του ήχου σε μίλια ανά ώρα, ένα νεύμα στη Mustang Mach 1. Και πράγματι, αυτή η Q767, όπως αποδείχθηκε στον Bilster Berg, δεν είναι απλώς ταχύτερη – είναι εντελώς μεταμορφωμένη.
Η μεταμόρφωση ξεκινά με το Base Pack, ένα πακέτο ύψους περίπου 11.000 ευρώ που περιλαμβάνει ελατήρια διπλού ρυθμού, ενισχυμένους σταθεροποιητές, μπροστινή αντιστρεπτική δοκό, και πρόσθετες ενισχύσεις πλαισίου. Στόχος: ακαμψία και ακρίβεια. Ακολουθεί το Wheels Pack OZ (περίπου 5.300 ευρώ), με πιο ελαφριές ζάντες OZ, ημι-σλικ Michelin Cup 2 και μειωμένο βάρος για μέγιστο κράτημα. Προσθέστε και μια μικρότερη διαδρομή του επιλογέα στο κιβώτιο Tremec των 6 σχέσεων, και η Mustang γίνεται ένα εργαλείο υπερ-ακριβείας.

Στην πίστα του Bilster Berg, η Q767 φανέρωσε τον νέο της χαρακτήρα: καμία αδράνεια, κανένας δισταγμός. Οι στροφές καταπίνονται με σιγουριά, το τιμόνι δίνει άμεση ανατροφοδότηση και τα φρένα είναι αποτελεσματικά ακόμα και μετά από πολλούς συνεχόμενους γύρους. Η επιτάχυνση παραμένει εκρηκτική, ενώ στο γύρο η Q767 πέτυχε χρόνο κάτω από 2 λεπτά με αποτέλεσμα να είναι σημαντικά πιο γρήγορη από τη Mach 1 σε παρόμοιες συνθήκες.

Ο ήχος του ατμοσφαιρικού V8 Coyote παραμένει σήμα κατατεθέν, αλλά πλέον συνοδεύεται από έναν ακόμα πιο . Δεν είναι τυχαίο που στη Steeda βλέπουν ως βασικό ανταγωνιστή τη BMW M4. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό: όλα αυτά γίνονται χωρίς καμία παραχώρηση στην καθημερινότητα.