Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σοκ στη Mercedes με την ηλεκτρική G-Class

Ελλάδα 2:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σοκ στη Mercedes με την ηλεκτρική G-Class

ΝΕΑ

Η ηλεκτρική G-Class δεν κατάφερε να πείσει το κοινό και αυτό κάνει τη Mercedes να το ξανασκεφτεί με τα ηλεκτρικά.

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού Mercedes G-Class, γνωστή ως G580 EQ, καταγράφει εντυπωσιακά χαμηλές πωλήσεις, απειλώντας να αναδιαμορφώσει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της μάρκας.

Παρά το φαντασμαγορικό ντεμπούτο του τον Απρίλιο του 2024 και τη σχεδόν ίδια εμφάνιση με την κλασική έκδοση, το EV απέτυχε να συγκινήσει τους καταναλωτές.

Μόλις 1.450 μονάδες πωλήθηκαν στην Ευρώπη μέσα σε έναν χρόνο, ενώ σε αγορές-κλειδιά όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα οι πωλήσεις ήταν σχεδόν μηδενικές.

Advertisement
Advertisement

Οι επιδόσεις στις ΗΠΑ φέρονται μηδενικές, αν και αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

Οι βασικοί λόγοι της αποτυχίας περιλαμβάνουν την περιορισμένη αυτονομία (μόλις 385 χλμ.), τη χαμηλή ελκτική ικανότητα και τη δυσανάλογη σχέση βάρους-χρηστικότητας, καθώς το EV δεν εκμεταλλεύεται τα χωροταξικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων.

Την ίδια στιγμή, η έκδοση με θερμικό κινητήρα εξακολουθεί να σημειώνει υψηλές πωλήσεις, ξεπερνώντας το ηλεκτρικό μοντέλο σε αναλογία 7 προς 1.

Advertisement

Ως αποτέλεσμα, η Mercedes εξετάζει σοβαρά την υιοθέτηση υβριδικής ή θερμικής έκδοσης για το επερχόμενο “baby G-Class”, το οποίο βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα MMA, ικανή να υποστηρίξει πολλαπλούς τύπους κινητήρων.

Η αλλαγή πορείας ενδέχεται να σηματοδοτήσει την αρχή μιας πιο ρεαλιστικής προσέγγισης στην πολυτελή ηλεκτροκίνηση.

Advertisement