Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σοκ! Κάποιοι θέλουν να τοποθετήσουν στηθαία ασφαλείας made in… Turkey!

Ελλάδα 13:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σοκ! Κάποιοι θέλουν να τοποθετήσουν στηθαία ασφαλείας made in… Turkey!

ΝΕΑ

Σοκ! Κάποιοι θέλουν να τοποθετήσουν στηθαία ασφαλείας made in… Turkey!

ΝΕΑ

Ασφυκτικές πιέσεις ασκούν οι ξένοι μέτοχοι των ελληνικών παραχωρήσεων για εισαγωγή τούρκικων συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Οι Έλληνες πληρώνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για διόδια σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο αλλά κάποιοι σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr θέλουν μοιράζουν μέρος των χρημάτων που εισπράττουν σε ξένες εταιρείες και δη σε Τούρκικες!

Ειδικότερα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr οι ξένοι μέτοχοι των ελληνικών εταιρειών παραχωρήσεων πιέζουν ασφυκτικά προς κάθε κατεύθυνση για την υιοθέτηση προδιαγραφών (μέσω μελετών εφαρμογής) που ανοίγουν ουσιαστικά την πόρτα σε αθρόες εισαγωγές συστημάτων ασφαλείας (στηθαίων), γερμανικών μεν προδιαγραφών αλλά τα οποία παράγονται σε άλλες χώρες όπως Τουρκία και Σερβία όπου οι γερμανικές πολυεθνικές κατασκευάζουν τα προϊόντα τους πάρα πολύ φθηνά (φασόν) κερδίζοντας πάρα πολλά χρήματα.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο το μεγάλο παράδοξο που εντοπίσαμε στην όλη διαδικασία είναι ότι οι λύσεις που προσφέρθηκαν από ελληνικές εταιρείες παραγωγής όχι μόνο υπερκαλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές αλλά είναι εξίσου ανταγωνιστικές σε οικονομικό επίπεδο και ήδη έχουν εφαρμοστεί σε πάρα πολλά Δημόσια Έργα και παραχωρήσεις.

Μάλιστα δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση για την επιμονή χρήσης Συστημάτων Αναχαίτησης Οχημάτων (ΣΑΟ) από τις ξένες εταιρείες μετόχους των εταιρειών παραχώρησης με βασικό στόχο την απαξίωση της ελληνικής παραγωγής και τεχνογνωσίας των στηθαίων ασφαλείας.

Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς μας, μόνο για την αντικατάσταση των Συστημάτων Αναχαίτησης Οχημάτων στα τμήματα των έργων Παραχώρησης (εταιρείες που είναι μεν ιδιωτικές αλλά παρέχουν Δημόσια Υπηρεσία και αποζημιώνονται για την όποια αναβάθμιση στις υποδομές τους) που δεν έχουν κατασκευαστεί με βάση το ΕΛΟΤ ΕΝ 1317,  θα απαιτηθούν κατ’ ελάχιστο 68 εκατ. ευρώ!

Advertisement

Αυτό το ποσό λοιπόν θα μπορούσε να οδηγηθεί στις ελληνικές εταιρείες παραγωγής στηθαίων που πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και βέβαια είναι πιστοποιημένες ενισχύοντας την τοπική και εθνική οικονομία και βέβαια να μην εισπραχθούν από χώρες όπως η Τουρκία που δεν είναι καν μέλος της ΕΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.grοι Έλληνες μέτοχοι των εταιρειών παραχώρησης επιθυμούν τα στηθαία ασφαλείας από τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε μέρος των χρημάτων που εισπράττουν από τα διόδια να παραμένει εντός της ελληνικής επικράτειας.

Advertisement

Μήπως ήρθε η ώρα το κράτος να θέσει επιπλέον όρους στις εταιρείες παραχώρησης ώστε να μην χαθούν άλλα έσοδα από την ελληνική οικονομία τα οποία ενισχύουν την οικονομία της Τουρκίας; Άλλωστε οι οικονομικές συνθήκες που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για την απώλεια ούτε ενός ευρώ…

Διαβάστε επίσης:

Σε ιστορικά χαμηλά οι τιμές καυσίμων – Πόσο θα κρατήσει αυτό;

Advertisement

Ο κορωνοϊός «έφαγε» τους… Βιολογικούς καθαρισμούς αυτοκινήτων!

Αποζημίωση και έκπτωση 10% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών!