Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Σύντομη επαφή με την Suzuki GSX-8S

Ελλάδα 5:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σύντομη επαφή με την Suzuki GSX-8S

NEWSMOTO

Σύντομη επαφή με την Suzuki GSX-8S

NEWSMOTO

Γράφουμε τα πρώτα χιλιόμετρα στη σέλα της νέας Suzuki GSX-8S στην Ελλάδα.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα με την επίσημη πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα της πολύ σημαντικής Suzuki V-Strom 800DE, η ιαπωνική εταιρεία είχε επίσης διαθέσιμο για οδήγηση το δεύτερο μέλος της νέας οικογένειας των 800αριών.

Πρόκειται για το πολλά υποσχόμενο naked GSX-8S το οποίο μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το V-Strom 800DE, αλλά οι ομοιότητες σταματάνε ακριβώς εκεί.

Κοιτάζοντας το νέο GSX-8S είναι πολύ εύκολο να το κατατάξεις στις σπορ γυμνές μοτοσικλέτες. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η αιχμηρή μάσκα με τους χαρακτηριστικούς πλέον διπλούς προβολείς κάθετα τοποθετημένους που συνοδεύονται από DRL λωρίδες εκατέρωθεν. Η σπορ δομή της GSX-8S τονίζεται ακόμα περισσότερο με την ανυψωμένη ουρά, το σωληνωτό υποπλαίσιο και την χαμηλά τοποθετημένη εξάτμιση η οποία περνάει κάτω από το ψαλίδι.

Advertisement
Advertisement

Compact διαστάσεις

Εκείνο που δεν μπορείς να διαχειριστείς στην πρώτη φάση επαφής με την Suzuki είναι το πολύ μικρό μέγεθος, κάτι που ενισχύεται όταν βρεθείς στη σέλα της μοτοσικλέτας. Ξαφνικά, η GSX-8S εξαφανίζεται κάτω από τα πόδια σου και νιώθεις ότι έχεις ανέβει πάνω σε κάποιο supersport 300αράκι. Τα χέρια εύκολα φτάνουν το τιμόνι, τα πόδια δημιουργούν μια ξεκούραστη φυσιολογική γωνία και γενικά η αίσθηση που έχεις δεν σε ξενίζει, αντίθετα είναι πολύ γνώριμη και φιλική.

Advertisement

Δεν είχαμε αρκετό χρόνο οδήγησης με το GSX-8S ωστόσο δεν αργήσαμε να καταλάβουμε κάποια από τα δυνατά στοιχεία της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας. Το πρώτο και βασικό είναι ο κινητήρας ο οποίος σε συνέχεια του V-Strom 800DE δεν μπορεί παρά να επιβεβαιώσεις την εκπληκτική δουλειά των μηχανικών του Χαμαμάτσου.

Κομμένος και ραμμένος για το GSX-8S ο κινητήρας

Το δικύλινδρο μηχανικό σύνολο των 776 κ.εκ. αποδίδει 83 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 78 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. Συνοδεύεται από τρεις επιλογές οδήγησης και ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ηλεκτρονικό γκάζι, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Advertisement

Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η ροπάτη, σχεδόν εκρηκτική του λειτουργία στις μεσαίες στροφές που ταιριάζουν γάντι στον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Ακόμα ένα εξαιρετικό στοιχείο του είναι η σύνδεση του γκαζιού και η απόκριση η οποία είναι βελούδινη, ενώ έχει και την απαραίτητη ελαστικότητα ώστε να μπορείς να οδηγήσεις με «μία πάνω» όποτε το θελήσεις. Στην ποιότητα της λειτουργίας του συνόλου συμβάλει και ο αντικραδασμικός άξονας Suzuki Cross Balancer που συναντάμε και στο V-Strom.

Naked με supersport γονίδια

Μπορεί το πακέτο των αναρτήσεων και το πλαίσιο της GSX-8S να είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με το εξαιρετικό V-Strom 800DE, ωστόσο παραμένει ποιοτικό και αποδοτικό. Στις στροφές, το νέο γυμνό μοντέλο είναι πολύ ευχάριστο και πρόθυμο να γύρει στην πρώτη φάση της στροφής. Τα περιθώρια κλίσης είναι τεράστια και όσο περισσότερο το πιέζεις τόσο περισσότερο αντιλαμβάνεται την προσέγγιση της Suzuki στο πιο… supersport στήσιμο.

Advertisement

Οι μικρές του διαστάσεις στην αρχή σε ξενίζουν καθώς δεν έχεις πολλά περιθώρια να κινηθείς πάνω στη σέλα της μοτοσικλέτας. Το ζήτημα λύνεται εύκολα αρκεί να αλλάξεις λίγο το στυλ οδήγησης και να κρατήσεις το σώμα σου πιο «μέσα» στη μοτοσικλέτα, αφήνοντάς την να διατηρήσει με στιβαρότητα και αυτοπεποίθηση την γραμμή της.

Από τα λίγα χιλιόμετρα που κάναμε με την Suzuki GSX-8S μπορούμε με σιγουριά να αναφέρουμε πως πρόκειται για μια στιβαρή, σταθερή και διασκεδαστική μοτοσικλέτα. Δείχνει να έχει μια πιο supersport προσέγγιση στον τρόπο που συμπεριφέρεται στις στροφές, χωρίς ωστόσο να της λείπουν τα στοιχεία της έκρηξης που συνήθως συναντάμε στα streetfighters.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μας άνοιξε η όρεξη και δεν βλέπουμε την ώρα να πάρουμε στα χέρια μας την νέα GSX-8S για να την οδηγήσουμε σε όλες τις συνθήκες. Έπεται συνέχεια…

Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Suzuki GSX-8S
Κινητήρας: Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, DOHC
Κυβισμός: 776cc
Ισχύς: 83 PS / 5.500 rpm
Ροπή: 11 Nm / 6.800 rpm
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός με Ride-by-Wire
Κιβώτιο: 6τάχυτο μηχανικό με quickshifter
Αναρτήσεις: KYB USD 41 χιλ. εμπρός, KYB αμορτισέρ πίσω
Φρένα: Nissin με ABS
Ρεζερβουάρ: 14 L
Τροχοί: 17 ιντσών
Βάρος: 202 kg
Τιμή: 9.995 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Suzuki Test Ride Days σε όλη την Ελλάδα
Οδηγούμε στην Ελλάδα την Suzuki V-Strom 800DE
Το διαμάντι της Team Classic Suzuki