Αλλαγές στην εισαγωγή μεταχειρισμένων φορτηγών και λεωφορείων
ΝΕΑ
Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορτηγά και λεωφορεία θα συμπεριλαμβάνονται πλέον στους ψηφιοποιημένους ελέγχους.
Το Υπουργείο Μεταφορών διεύρυνε πριν λίγες ημέρες το πεδίο εφαρμογής του Μητρώου Εισαγομένων Μεταχειρισμένων Οχημάτων και πλέον σε αυτό πρέπει να εγγράφονται όλα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορτηγά και λεωφορεία.
WHAT CAR
Με τον τρόπο αυτό, ολοκληρώνεται το έργο της ψηφιοποίησης των ελέγχων της πολιτείας σε όλους τους τύπους των οχημάτων που εισάγονται μεταχειρισμένα στη χώρα μας.
Μέσα από αυτοματοποιημένες διαδικασίες καταγράφονται και ελέγχονται με βάση τα αρχεία των εργοστασίων πολύ σημαντικά στοιχεία των οχημάτων που εισάγονται ως μεταχειρισμένα. Για παράδειγμα, οι προδιαγραφές ρύπων, οι τυχόν εκκρεμείς ανακλήσεις ασφαλείας κλπ.
Εκτός της ψηφιοποίησης των ελέγχων για το πόσο ρυπαίνουν τα εισαγόμενα βαρεά οχήματα, τίθεται επίσης ψηφιακά η ασφαλιστική δικλείδα να διαθέτουν ΚΤΕΟ από τη χώρα προέλευσης σε ισχύ, κατά την είσοδο τους στη χώρα μας, όπως ο νόμος ορίζει.
Η Ελλάδα, με τον παλαιότερο στόλο φορτηγών και λεωφορείων δυστυχώς στην ΕΕ, σημειώνει έτσι μια πολύ σημαντική πρόοδο έναντι των αθρόων εισαγωγών οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους ή και ακόμα χειρότερα, αδυνατούν να «περάσουν» ΚΤΕΟ στις χώρες προέλευσης.
Το διευρυμένο ΜΕΜΟ θα προστατεύσει επίσης τους επαγγελματίες εισαγωγείς μεταχειρισμένων από τον αθέμιτο ανταγωνισμό μιας μειονότητας που εισάγει υπέργηρα, ανέλεγκτα οχήματα, που οι άλλες χώρες «ξεφορτώνονται».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιάννης Ξιφαράς: Αλλάζουν όλα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ (+video)
Η Volvo ξεκίνησε δοκιμές σε φορτηγά υδρογόνου (+video)
Δείτε τον απίστευτο νέο σταθμό των ΚΤΕΛ