Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Σε εντατικές δοκιμές η νέας γενιάς BMW M3

  • newsautoteam

Ένα από τα πολυαναμενόμενα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι σίγουρα η νέα BMW M3 (G80).

 

Ήδη τα πρώτα καμουφλαρισμένα μοντέλα κυκλοφορούν στους δρόμους των χωρών της Βόρειας Ευρώπης, αλλά παρά την διακριτική ενδυμασία, από τις παρακάτω φωτογραφίες μπορούμε να αντιληφθούμε το ποιόν της γερμανικής κατασκευής. Είναι χαρακτηριστικές οι λεπτομέρειες με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, τους μεγαλύτερους τροχούς, τα ενισχυμένα φρένα και το διακριτικό πίσω σπόιλερ.

Κάτω από το καπό τόσο της νέας Μ3 θα υπάρχει ο εξελιγμένος από την M Division τρίλιτρος εξακύλινδρος κινητήρας με κωδικό S58, που στη βασική έκδοση Μ3 θα ξεκινά από τους 480 ίππους, με ενδεχόμενο να αυξηθεί πάνω από τους 500 PS, στην ισχυρότερη έκδοση της M4, με τον κωδικό Competition, που αναμένεται στις αγορές μέσα στο 2021. Επίσης, η μετάδοση θα διαφέρει ανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη. Έτσι η βασική και φθηνότερη BMW M3 θα διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς (στάνταρ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), ενώ η κορυφαία θα διαθέτει σύστημα τετρακίνησης xDrive, όμοιο με αυτό της μεγαλύτερης M5.

Παράλληλα θα υπάρχει και δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος οδήγησης. Αμφότερες θα εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic των οκτώ σχέσεων, ενώ για όποιον θέλει το κλασικό χειροκίνητο 6άρι θα πρέπει να κάνει υπομονή, όταν και εφόσον η BMW λανσάρει μία μικρότερης ισχύος M3 με 460 ίππους. Επίσης, η συγκεκριμένη έκδοση θα διαθέτει και διαφορετική εμφάνιση, τόσο στο αμάξωμα (νέας σχεδίασης ζάντες, νέα χρώματα), όσο και στο εσωτερικό, με στοιχεία όπως τα νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων και οι διαφορετικές επενδύσεις. Οι άνθρωποι της BMW ασχολήθηκαν πολύ με το βάρος, και είναι άξιο αναφοράς ότι η νέα, Μ3 θα είναι 65 kg πιο ελαφριά από το ήδη υπάρχον μοντέλο, ενώ βελτιωμένη θα είναι η αεροδυναμική απόδοση, η ακαμψία του πλαισίου, ενώ νέα θα είναι και η ανάρτηση.

Δημοφιλή στο Protothema.gr