Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρετρό Porsche 911 με 750 άλογα για πίστα και δρόμο

Ελλάδα 21:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ρετρό Porsche 911 με 750 άλογα για πίστα και δρόμο

ΝΕΑ

Ρετρό Porsche 911 με 750 άλογα για πίστα και δρόμο

ΝΕΑ

Η ακαταμάχητη 911 είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο για μετατροπές. Και για άλλη μια φορά εντυπωσιάζει με το που μπορεί να φτάσει.

Advertisement
Advertisement

Η Rezvani επιχειρεί να μπει στην αγορά των ρετρό Porsche με την τελευταία της προσφορά, την Rezvani Retro RR1.

Πρόκειται για μία σύγχρονη Porsche 911 γενιάς 992, ανασχεδιασμένη με αμάξωμα εμπνευσμένο από το παρελθόν του μοντέλου και με αυξημένες επιδόσεις.

Διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις με ισχύ που κυμαίνεται από 550 έως 750 ίππους, η Retro RR1 υπόσχεται μια συναρπαστική βόλτα στο παρελθόν.

Advertisement
Advertisement

Διαθέτοντας ένα νέο αμάξωμα από ανθρακονήματα που θυμίζει τα εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα 935 Kremer από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, το RR1 διαθέτει μια χαρακτηριστική μπροστινή μάσκα με μια μοναδική εκδοχή του κλασικού καπό με την λοξή μύτη, και στενούς ορθογώνιους προβολείς που θυμίζουν αυτούς που συναντάμε στο Taycan.

Τα φουσκωμένα πίσω φτερά καταλήγουν σε μια σταθερή πτέρυγα, προκαλώντας νοσταλγία για την εποχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού της δεκαετίας του 1970. Τη ρετρό αισθητική συμπληρώνουν ζάντες τύπου Turbofan, ολοκληρώνοντας ένα οπτικά εντυπωσιακό πακέτο.

Κάτω από το ρετρό αμάξωμα, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις επιλογές δοτών πλαισίων: 911 Carrera S, GT3 ή Turbo S.

Advertisement

Η entry-level RR1 550, που προέρχεται από την Carrera, διαθέτει 550 ίππους για χρήση στην πίστα και 520 ίππους για χρήση στον δρόμο.

Ανεβαίνοντας στην RR1 565, που βασίζεται στην GT3, αποδίδει 535 ίππους για οδήγηση στο δρόμο και 565 ίππους για χρήση στην πίστα.

Advertisement

Και για την απόλυτη συγκίνηση, η RR1 750 διαθέτει μια ρυθμισμένη για την πίστα απόδοση 750 ίππων (715 ίππων για χρήση στο δρόμο) μαζί με το σύστημα τετρακίνησης της Turbo.

Οι προαιρετικές αναβαθμίσεις είναι πολλές, συμπεριλαμβανομένων βελτιώσεων στην ανάρτηση, τα φρένα, το roll cage και τα ελαφριά πολυκαρβονικά παράθυρα.

Advertisement

Με τιμή εκκίνησης τις 140.000 ευρώ (χωρίς το αυτοκίνητο-δότη), το RR1 προσφέρει μια εξατομικευμένη οδηγική εμπειρία προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις του κάθε αγοραστή.

Όσοι ενδιαφέρονται για αυτά τα αυτοκίνητα, καλό θα ήταν να σπεύσουν μιας και θα φτιαχτούν μόλις 50 μονάδες.