Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault: Κορυφαίος υποστηρικτής του Roland-Garros και πάλι

Ελλάδα 0:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault: Κορυφαίος υποστηρικτής του Roland-Garros και πάλι

ΝΕΑ

Renault: Κορυφαίος υποστηρικτής του Roland-Garros και πάλι

ΝΕΑ

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Renault είναι ο κορυφαίος υποστηρικτής του Roland-Garros, που θα διεξαχθεί από τις 20 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου.

Advertisement
Advertisement

Η Renault εκπροσωπείται από πέντε ambassadors του προγράμματος Give Me 5. Το Give Me 5 είναι μία πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα που βοηθά τους νέους υποβαθμισμένων περιοχών να ασχοληθούν με τις αθλητικές δραστηριότητες.

Ως κορυφαίος υποστηρικτής του τουρνουά τένις Roland-Garros από το 2022, η Renault θα διαθέτει ένα περίπτερο 150 τ.μ. αφιερωμένο αποκλειστικά στο Renault 5 E-Tech.

Από τις 20 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, θα συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας, παρουσιασμένο στην ειδική έκδοση Roland-Garros.

Advertisement
Advertisement

Κατά τη διάρκεια του τουρνουά Grand Slam, το περίπτερο της Renault θα είναι αφιερωμένο στο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech.

Η ειδική έκδοση Roland-Garros του Renault 5 E-Tech διαθέτει έναν ιδιαίτερα κομψό και σπορτίφ σχεδιασμό, και θα προσφέρεται με τέσσερεις επιλογές χρωμάτων για το αμάξωμα: λευκό πέρλα, μπλε midnight, μαύρο starry, και μία αποκλειστική απόχρωση σε ματ γκρι.

Αυτά τα χρώματα ταιριάζουν ιδανικά με την επένδυση οροφής σε ασημί σατινέ και τις ζάντες Ecrou των 18 ιντσών με μαύρη γυαλιστερή βαφή. Οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί προσθέτουν μια ακόμη πινελιά κομψότητας χάρη στο κεντρικό καπάκι της πλήμνης σε γκρι ματ απόχρωση.

Advertisement

Στο κάτω μέρος των μπροστινών θυρών υπάρχει το λογότυπο του Roland-Garros στο κέντρο ενός σχεδίου που αναπαριστά τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα, εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική του σταδίου. Η οροφή του Renault 5 E-Tech Roland-Garros διαθέτει υφασμάτινη επένδυση σε μαύρη σατινέ απόχρωση.

Στο εσωτερικό, οι αποκλειστικές επενδύσεις σε απόχρωση ανοιχτού γκρι με την πυκνή, λεπτή, και προσεγμένη ύφανση, δανείζονται στοιχεία από την τεχνολογία κατασκευής ρούχων, αλλά και από τον κόσμο του αθλητισμού. Στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων ξεχωρίζει το ανάγλυφο λογότυπο σήμα του Roland-Garros.

Advertisement

Ίδιες υφασμάτινες επενδύσεις όπως στα καθίσματα, καλύπτουν και τα πάνελ των θυρών αλλά και τη λωρίδα του ταμπλό. Κάτω από τον αεραγωγό του συνοδηγού ξεχωρίζει ένα χαρακτηριστικό κεντημένο τμήμα σε μοτίβο «blue white clay». Η διακοσμητική λωρίδα του ταμπλό διαθέτει σατινέ μεταλλική υφή, και κρυφό φωτισμό με την επιγραφή «Roland Garros Paris».

Ο επιλογέας ταχυτήτων τύπου e-pop είναι εμπνευσμένος από τη λαβή της ρακέτας του τένις. Το λογότυπο του Roland-Garros διακρίνεται στην άκρη της λαβής του επιλογέα, όπως ακριβώς και στη βάση μίας ρακέτας.

Στην κεντρική κονσόλα διατίθεται ειδική θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, με κόκκινη επιφάνεια. Κατά τον ίδιο τρόπο, τα αποκλειστικά πατάκια σε απόχρωση «red clay» προσθέτουν την τελευταία πινελιά στο εσωτερικό.

Advertisement

Τα μαρσπιέ των θυρών διαθέτουν επένδυση από βουρτσισμένο αλουμίνιο που έχει επάνω του έναν Σταυρό του Αγίου Ανδρέα, με την επιγραφή «Roland-Garros Paris».

Give Me 5: Πρωτοβουλίες και δράσεις για τις υποβαθμισμένες γειτονιές

Το Give Me 5, που δημιουργήθηκε από τη Renault το 2022 για να προωθήσει την πρόσβαση σε αθλητικές δραστηριότητες, συμβάλλει στην κατασκευή και ανακαίνιση γηπέδων τένις στη Γαλλία, τη Βραζιλία και την Αργεντινή.

Στη Γαλλία, η Renault συνεργάστηκε με το «Fête le Mur», μια ένωση που ιδρύθηκε από τον πρώην τενίστα Yannick Noah, για να χρηματοδοτήσει τρία νέα γήπεδα σε μη προνομιούχες γειτονιές στη Μασσαλία, το Πουατιέ και το Ρουμπέ.

Φέτος, στη λίστα των πρεσβευτών της Renault προστίθενται η Diane Parry και ο Casper Ruud, μαζί με τους Félix Auger-Aliassime, Diede de Groot και Luca Van Assche, από το 2023. Η 21χρονη Diane Parry, είναι ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του γαλλικού γυναικείου τένις, ενώ ο Νορβηγός Casper Ruud, 25 ετών, είναι αυτή τη στιγμή το νούμερο έξι στην παγκόσμια κατάταξη ATP.

Οι πέντε πρεσβευτές είναι όλοι ντυμένοι στα χρώματα της Renault. Ενσωματώνοντας τις αξίες και την εικόνα της μάρκας, προωθούν την πρόσβαση σε αθλητικές δραστηριότητες, κυρίως μέσω του Give Me 5, μιας κοινωνικής πρωτοβουλίας που απευθύνεται σε νέους που κατοικούν σε υποβαθμισμένες γειτονιές.