Renault και VW τιμούν τη Διεθνή Ημέρα κατά της Ομοφοβίας
ΝΕΑRenault και VW τιμούν τη Διεθνή Ημέρα κατά της Ομοφοβίας
ΝΕΑΗ 17η Μαΐου, Διεθνής Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, Αμφιφοβίας και Τρανσφοβίας, έχει σκοπό να συντονίσει τις προσπάθειες, που στοχεύουν στον σεβασμό της διαφορετικότητας των ομοφυλοφίλων, ανδρών και γυναικών. Από τις αυτοκινητοβιομηχανίες η Volkswagen και η Renault, έκαναν δύο κινήσεις στα social media και στα εργοστάσιά τους αντίστοιχα.
Η 17η Μαΐου επιλέχθηκε, επειδή αυτή την ημέρα του 1990 η ομοφυλοφιλία έπαψε να θεωρείται ασθένεια από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ο όρος «ομοφοβία» ή «ομοφυλοφοβία» («homophobia») επινοήθηκε την δεκαετία του εξήντα από τον αμερικανό ψυχολόγο George Weinberg.
WHAT CAR
Το 2020, το Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας, στην ετήσια έκθεσή του, κατέγραψε 30 περιστατικά επιθέσεων κατά ατόμων ΛΟΑΤΚΙ+ (12 λόγω ταυτότητας φύλου, 14 λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και 4 περιστατικά λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού/ταυτότητας φύλου). Οι καταγεγραμμένες επιθέσεις κατά ατόμων ΛΟΑΤΚΙ+ περιλαμβάνουν λεκτικές επιθέσεις, επιθέσεις σωματικής βίας και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, σε κάποια περιστατικά σε συνδυασμό με κλοπές και διατάραξη της οικιακής ειρήνης. Χαρακτηριστικό της συντριπτικής πλειονότητας των περιστατικών είναι ο συνδυασμός διαφορετικών τύπων βίας και εγκληματικών πράξεων με κάθε δυνατή ένταση.
Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν αυτή την ημέρα ως γιορτή. Η Volkswagen βρήκε την ευκαιρία και δημοσίευσε στη σελίδα της στο Instagram ένα μικρό κλιπ με τα χρώματα του ουράνιου τόξου.
Λίγο πιο νότια το Renault Group στη Γαλλία ντύνει τα λογότυπά της και τις μάρκες της με χρώματα ουράνιου τόξου, ως δέσμευσής του για την καταπολέμηση κάθε μορφής διακρίσεων. Ως υπογράφων του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών για την Ελεύθερη και Ισότητα και του Χάρτη της γαλλικής ένωσης L’Autre Cercle από το 2020, ο όμιλος Renault υποστηρίζει την ποικιλομορφία. Επιπλέον η Γαλλική εταιρία υποστηρίζει την ακεραιότητα, την ισότητα και μια κουλτούρα σεβασμού όπου όλοι μπορούν να αισθάνονται ότι τους σέβονται και τους εκτιμούν. Με αυτό τον σκοπό, η εταιρεία μόλις δημιούργησε ένα δίκτυο συνεργατών LGBT + Diversity στα εργοστάσιά της στη Γαλλία. Αυτό το δίκτυο, το οποίο τελικά θα επεκταθεί σε όλη την εταιρεία, επινοήθηκε από τον Brice Camus, έναν τεχνικό ποιοτικού ελέγχου στο εργοστάσιο Choisy le Roi και ηγέτη της «We’R OutStandInG». Εξηγεί την προέλευση και τη λειτουργία αυτού του συστήματος, το οποίο είναι μοναδικό στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Advertisement
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.