Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Renault 5 Turbo: Επιστρέφει με μοντέρνα τεχνολογία και εμφάνιση που ξαφνιάζει

  • newsautoteam

Διατηρώντας το DNA του σχεδιασμού, που έκανε το μικρομεσαίο Renault 5 να ξεχωρίζει στην αγωνιστική του μορφή, το Turbo 3 της Legende Automobiles είναι μια σύγχρονη ερμηνεία ενός γνήσιου τρίθυρου R5.

Το Renault 5 T3 τελειοποιεί την επιτυχημένη συνταγή της δεκαετίας του 1980 με σύγχρονα υλικά και τεχνολογία.

Αντιμετωπίζοντας αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται να ξεχάσουν τα γρήγορα hot hatchback με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ευτυχώς η ελπίδα δεν χάνεται, καθώς κάποιες εταιρείες είναι πρόθυμες να διατηρήσουν το πνεύμα ζωντανό και να φέρουν στο προσκήνιο μερικά από τα… best hits των προηγούμενων ετών.

Για παράδειγμα, η Legende Automobiles είναι ένα νέο όνομα στα restomods (αυτοκίνητα αναπαλαιωμένα και βελτιωμένα)  και στοχεύει να ανανεώσει το κλασικό για την δεκαετία του 1980: Renault 5 Turbo. Το χειροποίητο αμάξωμά του είναι κατά κύριο λόγο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να διατηρεί το βάρος χαμηλά και οι θόλοι των τροχών έχουν διευρυνθεί ώστε να χωρέσουν μεγαλύτερους τροχούς 16 και 17 ιντσών διαθέσιμους σε δύο διαφορετικά σχέδια.

Ανάμεσα στις βελτιώσεις του R5 T3 της Legende Automobiles είναι και τα LED φωτιστικά σώματα προσαρμοσμένα στα παλιά φανάρια του R5. Οι αεραγωγοί στην κολόνα C είναι οπτικό παιχνίδι και θυμίζουν τα Turbo 1 και Turbo 2 ενώ τα πλάγια κρύσταλλα έχουν πλαίσια από ανθρακονήματα. Στην οροφή της πίσω πόρτας υπάρχει μία αεροτομή με φινίρισμα κόκκινου χρώματος, ως μέρος μίας αντίθεσης που θα την δείτε στους πλευρικούς καθρέφτες, τα κέντρα των τροχών και τις εμπρός κολόνες («Α»).

Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης έχουν τετράγωνο σχήμα για να συμπληρώσουν τη γωνιακή σχεδίαση που αποτίει φόρο τιμής στο παλαιό σχέδιο της Renault. Το Turbo 3 έχει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στο μπροστινό και το πίσω μέρος, θυμίζοντας το αγωνιστικό R5 Maxi Turbo.

Η διαρρύθμιση της καμπίνας είναι η έκφραση του restomod, με ένα πλήρως ψηφιακό ταμπλό οργάνων που αντικαθιστά το αναλογικό καντράν. Οι εντυπωσιακές αποχρώσεις του εξωτερικού συνεχίζονται στο εσωτερικό και έχουν εφαρμοστεί στους αεραγωγούς και τους ιμάντες ανοίγματος των θυρών καθώς και στο αναμορφωμένο τιμόνι δύο ακτίνων με μινιμαλιστική σχεδίαση.

Η Legende Automobiles έχει προσαρμόσει στο Turbo 3 αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και εξαιρετικά λεπτά μπάκετ καθίσματα με αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας. Πίσω τους ο τετρακύλινδρος κινητήρας, ο οποίος με υπερσυμπιεστή παράγει 400 ίππους. Αυτό είναι κάτι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με την αρχική απόδοση των 158 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σύγχρονου sequential κιβωτίου ταχυτήτων.

Περίπου 1.820 Renault 5 Turbo 1 δημιουργήθηκαν (μαζί με τα 3.167 Turbo 2) κατά τη διάρκεια των έξι ετών που έμεινε το μοντέλο στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι η Legende Automobiles απευθύνεται σε περιορισμένο… κοινό. Απομένει να δούμε πόσοι ιδιοκτήτες θα ακολουθήσουν τη διαδρομή restomod.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Καθ’ οδόν η αναβίωση του Renault 5 Turbo
Καυτό Renault 5 με την υπογραφή της Alpine
Προς πώληση ένα «καινούργιο» Renault 5 Turbo II

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto