Ρεαλιστική κατανάλωση θα ανακοινώνει η Opel
ΝΕΑΡεαλιστική κατανάλωση θα ανακοινώνει η Opel
ΝΕΑΤο Astra θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Opel για το οποίο θα ανακοινώνονται από τον προσεχή Ιούνιο τα αποτελέσματα με βάση το νέο κύκλο δοκιμών WLTP. «Πιστεύουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη, αυξάνοντας τα επίπεδα διαφάνειας στις σχέσεις της με τους πελάτες και τις αρχές», δήλωσε ο Πρόεδρος της γερμανικής μάρκας, Karl-Thomas Neumann.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
WHAT CAR
Ο κύκλος δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) αποτυπώνεται πιο πιστά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων σε σχέση με τις πραγματικές συνθήκες, καθώς περιλαμβάνει ρεαλιστικά σενάρια με περισσότερες ακινητοποιήσεις-επανεκκινήσεις. «Καλώ την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κράτη μέλη να επιταχύνουν τις διαδικασίες ευθυγράμμισης των δοκιμών με βάση το νέο πρωτόκολλο, ώστε να σταματήσει η αβεβαιότητα που προκαλείται από τα τωρινά αποτελέσματα», προσέθεσε ο Neumann.
Η Opel θα ανακοινώνει τα αποτελέσματα των δοκιμών WLTP παράλληλα με αυτά του ευρωπαϊκού κύκλου NEDC (New European Driving Cycle). Η κατανάλωση στον κύκλο WLTP δεν θα έχει μία τιμή (π.χ. 5,6 lt/100 km) όπως ισχύει σήμερα, αλλά ένα εύρος (π.χ. 5-6 lt/100 km), μέσα στο οποίο θα κυμαίνεται η πραγματική κατανάλωση ανάλογα με τις συνθήκες και τις συνήθειες κάθε οδηγού. Μετά το Astra – και εντός του 2016 – θα ακολουθήσει αυτή η διαδικασία και για άλλο αυτοκίνητα της Opel. Η ΕΕ σχεδιάζει να αντικαταστήσει το NEDC από το WLTP μέσα στο 2017.
Παράλληλα, αρχής γενομένης από τον Αύγουστο του 2016, η Opel θα αρχίζει να εφαρμόζει στους πετρελαιοκινητήρες της την τεχνολογία επιλεκτικής κατάλυσης (SCR), η οποία περιορίζει δραστικά τις εκπομπές οξειδίων αζώτου (NOx). «Οι κινητήρες diesel θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη μόνο αν οι εταιρείες επιμείνουν στη συνεχή εξέλιξή τους. Μέχρι το 2018 η τεχνολογία SCR θα βρίσκεται σε όλους τους πετρελαιοκινητήρες μας», ανέφερε ο Πρόεδρος της Opel.
Την εφαρμογή του κύκλου δοκιμών WLTP έχει ζητήσει και η PSA Peugeot Citroen. Μάλιστα ο γαλλικός όμιλος πραγματοποιεί ήδη δοκιμές κατανάλωσης σε δημόσιους δρόμους με πιο αυστηρές συνθήκες (διαβάστε ΕΔΩ).