ΝΕΑ

Πώς αντέδρασε το κοινό στο νέο Saab 9-3;

Ελλάδα 9:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς αντέδρασε το κοινό στο νέο Saab 9-3;

ΝΕΑ

Πώς αντέδρασε το κοινό στο νέο Saab 9-3;

ΝΕΑ

H Saab πραγματοποιεί δειλά-δειλά τα πρώτα της βήματα, υπό νέα ιδιοκτησία και 2,5 χρόνια μετά την πτώχευσή της. Οι πωλήσεις του 9-3 Aero στη Σουηδία μέσω της ιστοσελίδας της NEVS (National Electric Vehicle Sweden) άρχισαν στις 10 Δεκεμβρίου και κατά την πρώτη ημέρα η Saab δέχτηκε 15 παραγγελίες. Τα πρώτα test drive από ενδιαφερόμενους πελάτες θα γίνουν τον Ιανουάριο.

Advertisement
Advertisement

Σχεδιαστικά οι διαφορές του αυτοκινήτου από το παλιό 9-3 είναι ελάχιστες. Κινητήρας είναι ο 2λιτρος turbo άμεσου ψεκασμού, απόδοσης 220 PS και 35,7 kgm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.000 rpm. Το 4κύλινδρο σύνολο συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή (προαιρετικά) αυτόματο κιβώτιο ίδιου αριθμού σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί 6,9 sec και στη δεύτερη 8,6 sec. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 240 και 235 km/h, αντίστοιχα.

Το βάρος του Saab 9-3 Aero ανέρχεται σε 1.580 kg, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 7,4 lt/100 km (8,5 lt/100 km) και οι εκπομπές ρύπων σε 170 g/km (195 g/km). Οι τιμές στη Σουηδία αντιστοιχούν σε 31.000 ευρώ για το 9-3 με το μηχανικό κιβώτιο και σε 32.000 ευρώ για την αυτόματη έκδοση. Στις αρχές του 2014 θα αρχίσει στο Τρολχάταν και η παραγωγή του ηλεκτρικού 9-3. Προορίζεται κυρίως για την αγορά της Κίνας, όπου θα τοποθετούνται οι μπαταρίες. Στα πρώτα αυτοκίνητα, η αυτονομία θα ανέρχεται σε 200 km.