Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ψηφίστε κάθε εβδομάδα το καλύτερο γκολ του Champions League

Ελλάδα 5:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ψηφίστε κάθε εβδομάδα το καλύτερο γκολ του Champions League

ΝΕΑ

Ψηφίστε κάθε εβδομάδα το καλύτερο γκολ του Champions League

ΝΕΑ

Χορηγός της κορυφαίας διασυλλογικής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης στην Ευρώπη, η Nissan επενδύει σημαντικά στο δημοφιλέστερο άθλημα. Η τετραετούς διάρκειας συνεργασία της ιαπωνικής μέρκας με την UEFA άρχισε στις 12 Αυγούστου με τον τελικό του Super Cup, ανάμεσα στη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Σεβίλλη.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Τα τμήματα μάρκετινγκ της Nissan και της UEFA σκέφτηκαν να θεσπίσουν το «Γκολ της εβδομάδας στο Champions League», βάζοντας τους φιλάθλους στο παιχνίδι. Αρχής γενομένης από το διήμερο 16-17 Σεπτεμβρίου (ο Ολυμπιακός θα υποδεχτεί στις 16/9 στην πρεμιέρα της φάσης των ομίλων την Ατλέτικο Μαδρίτης) μία επιτροπή ειδικών της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας θα επιλέγει τα 5 ωραιότερα γκολ.

Στη συνέχεια οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα έχουν την ευκαιρία να ψηφίσουν το καλύτερο γκολ, είτε στο uefa.com είτε στις ειδικές ιστοσελίδες της Nissan. Οι συμμετέχοντες θα μπαίνουν σε κλήρωση για να κερδίσουν από αναμνηστικά της διοργάνωσης έως εισιτήρια των αγώνων. Η Nissan θα προσφέρει επίσης σε κοινωνικές ομάδες, παιδιά κ.α. τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την προπόνηση της φιλοξενούμενης ομάδας, την ημέρα πριν τους αγώνες.

Advertisement
Advertisement

Η Nissan επέλεξε ως πρεσβευτές της τον μέσο της Μπαρτσελόνα και της Εθνικής Ισπανίας, Andres Iniesta, καθώς και των αρχηγό της Παρί Σεν Ζερμέν και της Εθνικής ομάδας της Βραζιλίας, Thiago Silva. Οι δύο αστέρες της μπάλας πρωταγωνιστούν και στο πρώτο διαφημιστικό σποτ που μπορείτε να δείτε εδώ.

Τους αγώνες του Champions League παρακολουθούν αθροιστικά πάνω από 4 δισ. τηλεθεατές κάθε σεζόν. Η χορηγία της Nissan θα της δώσει την ευκαιρία να… μπει στα σπίτια σε όλο τον κόσμο, ενδυναμώνοντας την παρουσία της σε ορισμένες αγορές και κάνοντάς την γνωστή σε άλλες.