Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Πρωτότυπο Mercedes-Benz Sprinter με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου

  • Σπύρος Χώτος

Καθαρές διακοπές παντού υπόσχεται το νέο πρωτότυπο Sprinter F-Cell που παρουσίασε η Mercedes-Benz με το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο της γερμανικής εταιρίας να χρησιμοποιεί για την κίνηση του κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της στρατηγικής «eDrive@Vans» και μετά την παρουσίαση των eVito και eSprinter, η Mercedes-Benz συνεχίζει προς ένα περιβαλλοντικά φιλικό μέλλον βάζοντας στο παιχνίδι και τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Με το πρωτότυπο Sprinter F-Cell η γερμανική εταιρία θέλει να μας δείξει την εφαρμογή τη τεχνολογίας τόσο στα επαγγελματικά οχήματα όσο και στα οχήματα αναψυχής με το πρωτότυπο να βασίζεται ουσιαστικά στο eSprinter.

mercedes-benz-sprinter-f-cell-concept-640

The Concept Sprinter F-Cell συνδυάζει τις κυψέλες υδρογόνου με τις μπαταρίες σε μια υβριδική plug-in έκδοση. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στα 147 KW, ήτοι στους 200 ίππους, ενώ η διαθέσιμη ροπή αγγίζει τα 35,7 κιλά. Με τις τρεις διαθέσιμες δεξαμενές που μπορούν να αποθηκεύσουν συνολικά 4,5 κιλά υδρογόνου το πρωτότυπο Sprinter μπορεί να διανύσει μία απόσταση 300 περίπου χιλιομέτρων. Αν οι ανάγκες το απαιτούν μπορεί να εφοδιαστεί με μία ακόμη δεξαμενή που τοποθετείται στο πίσω μέρος του (οι άλλες τρεις βρίσκονται μπροστά) και να αυξήσει την αυτονομία του στα 530 χλμ.

Παράλληλα μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες τους και μια συμβατικά δίνοντας επιπλέον αυτονομία που ανέρχεται στα 30 περίπου χλμ. Μπορεί να παρουσιάστηκε σαν αυτοκινούμενο τροχόσπιτο ωστόσο με αυτό το concept η Mercedes θέλει να μας δείξει ότι το υδρογόνο μπορεί να περάσει και στα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr