Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Προτεραιότητα για την κυβέρνηση ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης

Ελλάδα 1:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Προτεραιότητα για την κυβέρνηση ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης

ΝΕΑ

Προτεραιότητα για την κυβέρνηση ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης

ΝΕΑ

Αιχμές εναντίον της προηγούμενης πολιτική ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών άφησε ο Υφυπουργός μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό.

Advertisement
Advertisement

Βασική προτεραιότητας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και της κυβέρνησης αποτελεί το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Ειδικότερα ο Υφυπουργός μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη επισήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Υπήρξε μια πολιτική κοροϊδία από την προηγούμενη κυβέρνηση όσον αφορά στον ΒΟΑΚ. Βρισκόμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο, δεν υπάρχει καμία μελέτη, η προηγούμενη διοίκηση έχει αφήσει ένα σκίτσο.Ακόμα και ώριμα έργα,όπως το Πάνορμος – Εξάντης, εγκαταλείφθηκαν. Ο σχεδιασμός των τριών έργων που θα στοίχιζε περισσότερα στον Έλληνα πολίτη έχει εγκαταλειφθεί από τη σημερινή ηγεσία.

Advertisement
Advertisement

Το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα αποτελεί ίσως τη βασική προτεραιότητα όχι μόνο για το Υπουργείο, αλλά και για την ίδια την κυβέρνηση, όπως άλλωστε έχει τονίσει και ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Θα υπάρξει ένας νέος σχεδιασμός με στόχευση να γίνει το έργο όσο το δυνατόν πιο σύντομα με όσο το δυνατόν πιο οικονομικό τρόπο.»

‘Οσον αφορά στην χρηματοδότηση ενός τόσο μεγάλου έργου εξετάζονται όλοι οι τρόποι συμπεριλαμβανομένων και των διοδίων.

«Εξετάζονται όλοι οι τρόποι χρηματοδότησης. Είναι πλέον ώριμες οι συνθήκες να μιλήσουμε ακόμα και θέματα ταμπού όπως είναι τα διόδια. Η δική μας κυβέρνηση λέει αλήθειες. Εξετάζουμε και αυτό το ενδεχόμενο με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση των Κρητικών και Ελλήνων φορολογουμένων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα επέβαλε σκιώδη διόδια για 30 χρόνια. Το πιθανότερο είναι ότι σε πολλά σημεία θα ακολουθήσουμε την παλιά χάραξη, αλλά με πολλές παρεμβάσεις γιατί υπάρχουν πολλά προβληματικά σημεία. Ο βασικός λόγος που προκρίνεται αυτή η λύση είναι να ότι αν πάμε σε άλλη χάραξη αυτό θα σημαίνει απαλλοτριώσεις σε μεγάλη έκταση και κατά συνέπεια, περαιτέρω καθυστερήσεις» ξεκαθάρισε ο κ. Κεφαλογιάννης.