Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Προσεχώς 20 νέα μοντέλα από την Audi

Ελλάδα 17:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Προσεχώς 20 νέα μοντέλα από την Audi

ΝΕΑ

Προσεχώς 20 νέα μοντέλα από την Audi

ΝΕΑ

Ο απερχόμενος εκπρόσωπος της Audi, Bram Schot, χρησιμοποίησε την ετήσια παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας για να ανακοινώσει τα σχέδια της για την εισαγωγή περίπου 20 νέων μοντέλων φέτος.

Advertisement
Advertisement

Εκτός από το νέο A3, η Audi θα παρουσιάσει το Q2 με ανανεωμένο πρόσωπο καθώς και ένα ολοκαίνουργιο Q5 Sportback. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε πολλά για το τελευταίο, αλλά λογικά θα βασίζεται στο facelift Q5 το οποίο πιθανότατα θα προηγηθεί του σπορτίφ αδελφού του.

Όπως υποδηλώνει εύστοχα και το όνομα του, το μοντέλο θα είναι ένα coupe crossover στο ίδιο πνεύμα με το e-tron Sportback. Θα ανταγωνιστεί με τις BMW X4 και Mercedes GLC Coupe. Η εταιρεία είναι επιφορτισμένη το τελευταίο χρονικό διάστημα με την εξέλιξη τεσσάρων νέων plug-in υβριδικών μοντέλων. Επίσης αναμένεται να ξεκινήσει πέντε ηλεκτρικά οχήματα το ένα από αυτά πρόκειται να είναι το πολυαναμενόμενο e-tron GT. Μιλώντας για ηλεκτρικά μοντέλα, ο Arno Antlitz, διευθυντής του Audi, είπε πως τα ηλεκτρικά δεν είναι τόσο κερδοφόρα όσο τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ευελπιστεί πως στο μέλλον αυτό θα αλλάξει. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία επικεντρώνεται σε τρεις συγκεκριμένες πτυχές που θα αυξήσουν την κερδοφορία της.

Πρώτα απ ‘όλα, εξελίσσει ένα “ελκυστικό ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο” το οποίο θα της προσδώσει περαιτέρω κύρος. Η Audi πιστεύει ότι οι πελάτες της θα προσελκύσουν αυτά τα νέα σύγχρονα μοντέλα και αυτό θα συμβάλει στην “ενίσχυση της μελλοντικής θέσης της φίρμας”. Ο Antlitz συνέχισε να λέει ότι η εταιρεία θα “μειώσει την πολυπλοκότητα όπου αυτό είναι εφικτό”. Πρότεινε επίσης πως αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εξάλειψη μερικών μη εμπορικών μοντέλων. Σε σχέση με το τελευταίο, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου δήλωσε: “Είμαι πεπεισμένος ότι τα μοναδικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών οχημάτων θα μας επιτρέψουν να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών με λιγότερα μοντέλα”.

Advertisement
Advertisement

Τέλος, η εταιρεία με έμβλημα τους τέσσερις κύκλους βασίζεται στην άρρηκτη σχέση της με τις Volkswagen και Porsche προκειμένου να μειώσει το κόστος κατασκευής. Η Audi συνεργάζεται με την Porsche στην πλατφόρμα PPE για premium σπορ οχήματα, ενώ τα “συμπαγή και μεσαία” EV θα πατήσουν όπως αναμενόταν στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen. Τα μοντέλα που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MEB θα προσφέρουν στους πελάτες τους ένα “ανώτερο προϊόν, παραδοσιακά αναγνωρισμένο με το όνομα Audi, σε ελκυστικές αναλογικά με την αξία του προϊόντος τιμές”.

Μέχρι το 2025 η Audi θα διαθέτει περίπου 30 ηλεκτροδοτούμενα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 20 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτή τη στιγμή, σχεδόν το 40% των αυτοκινήτων που παράγονται από την Audi είναι είτε ηλεκτρικά είτε plug-in υβριδικά. Εκτός από τη συζήτηση για τα νέα μοντέλα, η γερμανική εταιρία αποκάλυψε ότι πούλησε περισσότερα από 26.000 e-tron πέρυσι. Διέθεσε επίσης 1,85 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2019 αποκομίζοντας λειτουργικό κέρδος που προσέγγισε τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Φυσικά, ο κορωνοϊός πιθανότατα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα του τρέχοντος έτους. Ο Schot το αναγνώρισε, καθώς δήλωσε ότι “η καταπολέμηση του ιού και η υγεία όλων μας έχουν τώρα άμεση προτεραιότητα”. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Audi κλείνει τα εργοστάσιά της σε Βρυξέλλες, Ingolstadt, Neckarsulm, Győr και San José Chiapa. Ο Schot υποστήριξε ότι αυτό είναι ένα «δραστικό αλλά απαραίτητο βήμα» καθώς «οι οικονομικοί προβληματισμοί μπορούν να περιμένουν» σε έκτακτες καταστάσεις όπως αυτή που ζούμε σήμερα.