Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πρεμιέρα στην Ευρώπη για το νέο Jaecoo 5

Ελλάδα 5:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(66) "Πρεμιέρα στην Ευρώπη για το νέο Jaecoo 5"
    

Πρεμιέρα στην Ευρώπη για το νέο Jaecoo 5

ΝΕΑ

Η Jaecoo ανακοίνωσε τη διάθεση του Jaecoo 5, του καινούργιου crossover της, στην ευρωπαϊκή αγορά, αρχής γενομένης από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Advertisement
Advertisement

Η εμπορική επέκταση της Jaecoo στην Ευρώπη συνεχίζεται, αυτή τη φορά με ένα νέο μοντέλο από την γκάμα της. Πρόκειται για το Jaecoo 5, το crossover όχημά της το οποίο θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως τα Ford Puma, Opel Mokka ή και το νέο Suzuki eVitara.

Το Jaecoo 5 κατασκευάζεται τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του. Ωστόσο, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, αρχικά θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη με το θερμικό μοτέρ.

Η πρώτη αγορά της στην οποία θα αρχίσει να πωλείται είναι αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου. Τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ποντάρουν τόσο στη σχεδίαση του αμαξώματος όσο και στη χαμηλότερη τιμή πώλησής του, συγκριτικά, για να μπορέσουν να προσελκύσουν πελάτες.

Advertisement
Advertisement

Το αμάξωμά του θυμίζει το αντίστοιχο του μεγαλύτερου σε διαστάσεις Jaecoo 7, ενώ οι Βρετανοί υποστηρίζουν ότι έχει στοιχεία και από το Range Rover Evoque, ιδίως προς το πίσω μέρος του (τι άλλο θα έλεγαν…).

Τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν είναι η σχετικά μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα με τις κάθετες γραμμές που το κάνουν να δείχνει ευρύτερο από όσο είναι αλλά και πιο εντυπωσιακό, όπως και η διαμόρφωση του προφυλακτήρα και τα φώτα.

Στο πίσω μέρος, η μορφή του είναι πιο κομψή και προσδιορίζεται από τις καμπύλες γραμμές σε φώτα και προφυλακτήρα, από την έντονη διαμόρφωση του χώρου για την τοποθέτηση της πινακίδας κυκλοφορίας και από τον εμφανή λογότυπο-ονομασία της εταιρείας.

Advertisement

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι τυπική για μοντέλο της Jaecoo αλλά και ενός κινεζικού οχήματος. Η έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων και η αφής 13,2 ιντσών -κάθετα τοποθετημένη- είναι τα στοιχεία που ξεχωρίζουν.

Στις λίγες φωτογραφίες που δημοσίευσε η εταιρεία από το μοντέλο βλέπουμε ότι, εντός, το ταμπλό είναι λιτό και φωτιζόμενο με LED στοιχεία. Η κονσόλα έχει δύο θήκες για την τοποθέτηση smartphone, σχετικά ευρύχωρες ποτηροθήκες και υποβραχιόνιο. Τέλος, το εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με λευκό δέρμα.

Advertisement

Κάτω από το καπό της έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 147 ίππους.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και η ροπή μεταφέρεται μέσω αυτού στους εμπρός τροχούς. .

Όσον αφορά στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, το μόνο στοιχείο που έχει επιβεβαιώσει επίσημα η Jaecoo είναι η αυτονομία του, η οποία θα ανέρχεται σε περίπου 402 χιλιόμετρα.

Advertisement

Ωστόσο, δεδομένης της κοινής τεχνολογικής βάσης με την Omoda (ας μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία ονομάζεται Omoda & Jaecoo) δεν αποκλείεται να μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Omoda 5.

Αυτό σημαίνει πως ενδέχεται να διαθέτει τον ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 204 ίππων και μπαταρία ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 64,0 kWh (61,1 kWh πραγματική).

Βάσει των δημοσιευμάτων στον βρετανικό Τύπο, το μοντέλο θα διατίθεται εκεί σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την «Pure» και την «Luxury», αντίστοιχα.

Η πρώτη περιλαμβάνει στοιχεία όπως ηχοσύστημα της Sony, ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και βασικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού («ADAS»).

Η έκδοση «Luxury» -μεταξύ άλλων- εμπλουτίζεται με δύο επιφάνειες ασύρματης φόρτισης για κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και διζωνικό αυτόματο κλιματισμό.

Όπως αναφέρεται στον βρετανικό Τύπο, η τιμή πώλησης του Jaecoo 5 «Pure», δηλαδή της βασικής έκδοσής του, θα ξεκινά από τις 24.505 λίρες στερλίνες (περίπου 28.900 ευρώ) και αυτή του Jaecoo 5 «Luxury» από τις 28.000 λίρες στερλίνες (περίπου 33.000 ευρώ). Τέλος, στην Ελλάδα, το νέο μοντέλο της Jaecoo αναμένεται από το φθινόπωρο και μετά.