Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε θα ολοκληρωθεί το βόρειο τμήμα του Ε65;

Ελλάδα 16:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πότε θα ολοκληρωθεί το βόρειο τμήμα του Ε65;

ΝΕΑ

Πότε θα ολοκληρωθεί το βόρειο τμήμα του Ε65;

ΝΕΑ

Ιδιαίτερα ευοίωνες είναι οι εκτιμήσεις για την πρόοδος των έργων στον αυτοκινητόδρομο, έως το τέλος του 2024.

Advertisement
Advertisement

Σε κομβικό σημείο μπαίνουν οι εργασίες στον Αυτοκινητόδρομο Ε65 και ειδικότερα στο βόρειο τμήμα Τρίκαλα-Εγνατία, καθώς η πρόοδος, έως το τέλος του 2024, προβλέπεται να ανέλθει στο 70% του συνολικού κατασκευαστικού έργου.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από το Ενοποιημένο Σχέδιο Κυβερνητικής Πολιτικής για το 2024, για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, φέτος θα έχουμε σημαντικά ορόσημα για τον αυτοκινητόδρομο της Κεντρικής Ελλάδας.

Το πρώτο χρονικό ορόσημο, όπως καταγράφεται, είναι μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024, η ολοκλήρωση των εργασιών για το νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Στο βόρειο τμήμα, Τρίκαλα-Εγνατία μήκους 70,5 χλμμ, όπως αναφέρεται θα αποδοθεί το πρώτο υποτμήμα από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα (που αποτελεί τον σημαντικότερο τουριστικό προορισμό της Δυτικής Θεσσαλίας) επίσης μέσα στο πρώτο εξάμηνο. Η χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος προέρχεται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Τα εργοτάξια επισκέφθηκε και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επιβεβαιώνοντας τη σημαντική εξέλιξη των έργων:

«Είχαμε την ευκαιρία να επιβλέψουμε την πορεία εκτέλεσης ενός ακόμη εμβληματικού έργου.

Advertisement

Αυτό της κατασκευής του νέου Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος, του Ε65, που συνδέει τη Μακεδονία με τη Νότια Ελλάδα, διασχίζοντας τη Δυτική Θεσσαλία και τη Φθιώτιδα. Αυτοκινητόδρομος που εξασφαλίζει ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις στην Κεντρική Ελλάδα.

Αυτοκινητόδρομος που ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη. Η πορεία υλοποίησης του έργου μέχρι την Καλαμπάκα είναι εξαιρετική. Έχει ολοκληρωθεί το 97% – 98%».

Advertisement

Η κατασκευή του έργου έχει αναληφθεί από την ΤΕΡΝΑ, ενώ η συντήρηση και λειτουργία θα είναι ευθύνη της Κεντρικής Οδού Α.Ε., του παραχωρησιούχου του άξονα του Ε65.

Η χάραξη που επιλέχθηκε είναι τέτοια που δεν περιλαμβάνει μεγάλα τεχνικά έργα για σήραγγες, καθώς η μεγαλύτερη δεν ξεπερνά τα 400 μέτρα. Συγκεκριμένα θα κατασκευασθούν:

  • Δύο σήραγγες με συνολικό μήκος 65μ και 400μ.
  • Δύο σήραγγες με εκσκαφή και επανεπίχωση ( Cut & Cover ) με συνολικό μήκος 264μ και 180μ ανά διεύθυνση.
  • 31 γέφυρες/ άνω διαβάσεις.
  • Έξι κόμβοι (Βασιλική, Καλαμπάκα, Γρεβενών, Οξύνεια, Αγιόφυλλο – Καρπερό, Εγνατία), ενώ θα ολοκληρωθεί ο κόμβος Τρικάλων.
  • Δύο κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ).
  • Ένας Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και τρεις πλευρικοί σταθμοί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Λαμία – Εγνατία Οδός σε μιάμιση ώρα!
Εγνατία Οδός: Διπλός διαγωνισμός για τη συντήρηση-λειτουργία του άξονα
Από πότε αρχίζει η «ανέπαφη» πληρωμή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

Advertisement