Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε θα υποδεχτούμε το ανανεωμένο Polo;

Ελλάδα 15:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πότε θα υποδεχτούμε το ανανεωμένο Polo;

ΝΕΑ

Πότε θα υποδεχτούμε το ανανεωμένο Polo;

ΝΕΑ

Από το 2009, όταν παρουσιάστηκε το Polo πέμπτης γενιάς, ο ανταγωνισμός στα σουπερμίνι έχει γίνει πολύ σκληρός. Η Volkswagen έπραξε τα δέοντα, προχώρησε σε ένα ουσιαστικό φρεσκάρισμα του μοντέλου της και το λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η άφιξη του Polo στην Ελλάδα έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Polo ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα, τους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα. Στην καμπίνα των επιβατών έχει επανασχεδιαστεί ο πίνακας οργάνων, έχει τοποθετηθεί νέο τιμόνι και έχουν αλλαχτεί οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, με τη συνολική εικόνα να δείχνει πιο premium και να θυμίζει το μεγαλύτερο Golf.

Το (μήκους 3,97 m) Polo μπορούσε ανέκαθεν να στηρίζεται στους σύγχρονους κινητήρες της Volkswagen και το ίδιο κάνει και αυτή τη φορά. Το σημαντικό νέο αφορά την παρουσία έκδοσης BlueMotion και με βενζινοκινητήρα. Συγκεκριμένα με τον 3κύλινδρο 1.0 TSI, ο οποίος αποδίδει 95 PS και επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km (94 g/km).

Advertisement
Advertisement

To Polo 1.4 TDI BlueMotion με 75 PS καταναλώνει μόλις 3,1 lt/100 km (82 g/km), επιτρέποντας στη Volkswagen να το χαρακτηρίζει ως ένα από τα πιο οικονομικά 5θέσια αυτοκίνητα diesel στον κόσμο. Θεωρητικά, η αυτονομία του μπορεί να αγγίξει τα 1.400 km! Οι εκδόσεις BlueMotion φέρουν ειδικά σχεδιασμένο χώρο κάτω από το πάτωμα, αλλαγές στη γρίλια, αεροδυναμικά βοηθήματα, ειδικά σχεδιασμένες ζάντες και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Χωρίς να επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό την τσέπη του οδηγού και το περιβάλλον, το Polo BlueGT προσφέρει μέγιστη ισχύ 150 PS από τον 1.4 TSI. Το σύστημα διαχείρισης των κυλίνδρων ACT απενεργοποιεί το δεύτερο και τρίτο κύλινδρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (μεταξύ 1.250 και 4.000 rpm), συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση καυσίμου (4,7 lt/100 km με το 7τάχυτο DSG και 4,8 lt/100 km με το 6τάχυτο μηχανικό). Η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 220 km/h.

Η γκάμα περιλαμβάνει βέβαια και τον ατμοσφαιρικό 1.0 MPI με 60 ή 75 PS, τον 1.2 TSI (σε δύο εκδόσεις ισχύος με 90 και 110 PS), τον 3κύλινδρο 1.4 TDI με 75, 90 PS και 105 PS. Ο TDI με τα 90 PS και το κιβώτιο DSG εμφανίζει κατανάλωση 3,4 lt/100 km (89 g/km).Το 2015 θα κυκλοφορήσει και το κορυφαίο Polo GTI, με απόδοση πλέον 192 PS.

Advertisement

Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του νέου Polo είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος μετά από σύγκρουση, το οποίο περιορίζει τις πιθανότητες και δεύτερης επαφής με άλλο όχημα ή πεζό (σε περίπτωση καραμπόλας). Προαιρετικά, το μοντέλο της Volkswagen περιλαμβάνει αυτόματο cruise control και City Emergency Braking για αποφυγή σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα.

Το νέο Polo θα εξοπλίζεται με την προαιρετική ανάρτηση Sport Select, η οποία ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα αμορτισέρ σε δύο θέσεις. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης υπόσχεται καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ θα συμβάλλει στον περιορισμό της κατανάλωσης. Παράλληλα, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Golf με την οθόνη αφής κάνει την εμφάνισή του και στο μικρότερο «αδελφάκι» του.