Πόσο θα μειώσει τους ρύπους η Ferrari;
ΝΕΑΠόσο θα μειώσει τους ρύπους η Ferrari;
ΝΕΑΜπορεί παλαιότερα όλες οι βιομηχανίες να στόχευαν σε επιδόσεις και ταχύτητα, τώρα όμως σκέφτονται και άλλα πράγματα, όπως οι εκπομπές ρύπων.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Δύσκολο καθήκον για εταιρείες που δημιουργούν μόνο supercars, όπως η Ferrari. Με την California T οι Ιταλοί διέκοψαν την εμμονή με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, τοποθετώντας στο συγκεκριμένο μοντέλο υπέρ-τροφοδοτούμενο V8 (φωτό πάνω). Δεν θα είναι ο μόνος. Όπως φημολογείται, η επόμενη 458 Italia θα έχει ανάλογη τεχνολογία στα σωθικά της.
Αυτή είναι η μία οδός, η άλλη αφορά στην υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη LaFerrari που εφοδιάζεται με έναν πανίσχυρο V12 βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρες. Αυτοί οι δύο δρόμοι, συναντώνται στο βάθος του δρόμου με προορισμό τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Χαρακτηριστικά τα όσα δήλωσε σχετικά στο Autonews ο Vittorio Dini, διευθυντής μηχανολογίας: «Ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων στα μοντέλα μας είναι αυτή τη στιγμή γύρω στα 270 g/km. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε κάθε διαθέσιμη τεχνολογία ώστε να μειώνουμε τον αριθμό αυτό κατά 3% σε ετήσια βάση, ώστε να πιάσουμε τον στόχο του -20% για το 2021».
Πάντως σε σχέση με μερικά χρόνια νωρίτερα, η Ferrari έχει μειώσει τις εκπομπές ρύπων στα μοντέλα της σχεδόν κατά το ήμισυ.