ΝΕΑ

Πώς έχασε τη ζωή του ο οδηγός του αυτόνομου Tesla;

Ελλάδα 14:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς έχασε τη ζωή του ο οδηγός του αυτόνομου Tesla;

ΝΕΑ

Πώς έχασε τη ζωή του ο οδηγός του αυτόνομου Tesla;

ΝΕΑ

Νέα στοιχεία ήρθαν στην επιφάνεια σχετικά με τον πρώτο καταγεγραμμένο θάνατο διεθνώς σε καθεστώς αυτόνομης οδήγησης. Η υπηρεσία NTSB των ΗΠΑ (National Transportation Safety Board) έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της προκαταρκτικής έρευνας για τα αίτια του δυστυχήματος, που συνέβη στο Γουίλιστον της Φλόριντα στις 7 Μαΐου.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Υπενθυμίζεται ότι θύμα ήταν ο 40χρονος Joshua Brown, ο οποίος αναρτούσε συχνά στο youtube video με το Tesla Model S, το οποίο διέθετε σύστημα αυτόνομης οδήγησης Autopilot.

Το δυστύχημα συνέβη όταν ο αυτόματος πιλότος δεν αναγνώρισε το τρέιλερ του φορτηγού που έκανε στροφή μπροστά του. Αιτία, σύμφωνα με όσα είχε ανακοινώσει η Tesla ήταν ότι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης μπέρδεψε το λευκό χρώμα του τρέιλερ με τον φωτεινό ουρανό, με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιηθούν αυτόματα τα φρένα. Έτσι το Model S πέρασε κάτω από το τρέιλερ, οδηγώντας τον οδηγό του σε τραγικό θάνατο.

Έτσι συνέβη το δυστύχημα, σύμφωνα με γράφημα των New York Times. To φορτηγό έκανε αριστερή στροφή και το Tesla δεν φρέναρε. Ως αποτέλεσμα πέρασε κάτω από το τρέιλερ και συνέχισε την πορεία του, αρκετά μέτρα πιο πέρα.

Έτσι συνέβη το δυστύχημα, σύμφωνα με γράφημα των New York Times. To φορτηγό έκανε αριστερή στροφή και το Tesla δεν φρέναρε. Ως αποτέλεσμα πέρασε κάτω από το τρέιλερ και συνέχισε την πορεία του, αρκετά μέτρα πιο πέρα.

Advertisement
Advertisement

Πέντε πραγματογνώμονες της NTSB ταξίδεψαν στο Γουίλιστον και με τη βοήθεια λέιζερ σκάναραν το σημείο του δυστυχήματος, το Tesla του Brown και το φορτηγό. Ο δρόμος στον οποίο κινείτο το Tesla είχε όριο 65 mph (105 km/h), όμως το «μαύρο κουτί» του αυτοκινήτου έδειξε ότι είχε αναπτύξει ταχύτητα 74 mph (119 km/h). Η NTSB επιβεβαίωσε ότι κατά τη στιγμή της σύγκρουσης ήταν ενεργοποιημένος ο αυτόματος πιλότος. Το ερώτημα που γεννάται είναι αν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα έπρεπε να «ρίξει» την ταχύτητα του αυτοκινήτου στο όριο της οδικής σήμανσης.

Η επεξεργασία όλων των στοιχείων συνεχίζεται και είναι πιθανό η τελική έκθεση των πραγματογνωμόνων να δημοσιευτεί έως και 12 μήνες μετά την αρχική.

Οι ζημιές στο τρέιλερ του φορτηγού είναι τόσο μικρές που δύσκολα υποπτεύεται κανείς ότι πέρασε από κάτω ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα 120 km/h

Οι ζημιές στο τρέιλερ του φορτηγού είναι τόσο μικρές που δύσκολα υποπτεύεται κανείς ότι πέρασε από κάτω ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα 120 km/h