Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Πώς τα πάει στην Ευρώπη ο Όμιλος Fiat-Chrysler;

  • Τάκης Τρακουσέλλης

Η πρακτική που ακολουθεί ο Sergio Marchionne στη διοίκηση του ιταλο-αμερικανικού ομίλου μπορεί να χαρακτηρίζεται ως «αμφιλεγόμενη», τα αποτελέσματα όμως τον δικαιώνουν. Η Fiat Chrysler Automobiles ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεών της κατά 9% στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά τον περασμένο Μάιο, αρκετά πάνω από το μέσο όρο (+1,4%).

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Το μεγαλύτερο μερίδιο ανήκει στην Fiat και τα μικρά της αυτοκίνητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Panda και το 500 αντιπροσωπεύουν μερίδιο 29,5% στην κατηγορία Α (μίνι αυτοκίνητα πόλης). Ιδιαίτερα θετική είναι η παρουσία του 500L στα μικρά πολυμορφικά (μερίδιο 24,1%), ενώ ικανοποιημένη δηλώνει η Fiat από την πορεία του μικρού SUV, 500X. Η αναμενόμενη άφιξη της δεύτερης γενιάς του 500 (θα αποκαλυφθεί στις 4 Ιουλίου) θα δώσει νέα ώθηση στην ιταλική μάρκα.

Η παραγωγή και πώληση του Renegade στην Ευρώπη, εκτοξεύει την παρουσία της Jeep στην ήπειρό μας. Η αύξηση στις ταξινομήσεις τον Μάιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014, έφθασε το εντυπωσιακό ποσοστό του 134,2%. Αυξημένες κατά 4,85% ήταν οι πωλήσεις και του Cherokee, ενώ πρόσφατα έγινε διαθέσιμο και με τον 2.2 MultiJet II turbo-diesel, ο οποίος συνδυάζεται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Αντίθετα, σε… ρηχά νερά κινήθηκαν οι Lancia/Chrysler και η Alfa Romeo. Η διοίκηση της τελευταίας περιμένει πάντως με ανυπομονησία την έλευση της Giulia, ώστε να επιστρέψει στη μεσαία κατηγορία. Οι δύο μάρκες του ομίλου, με έμφαση στην πολυτέλεια και τις επιδόσεις, Ferrari και Maserati, πούλησαν από κοινού τον Μάιο 857 αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Δημοφιλή στο Protothema.gr